Matchet med Tinder svindleren

I februar skrev nesten alle avisene om denne Tinder svindleren som hadde brukt Tinder som en måte å svindle kvinner for flere hundre tusen av kroner, å det var noe han virkelig lyktes med. Etter det jeg har blitt oppdatert med så er han enda ikke blitt tatt, til tross for at han er i søkelyset i flere land. 

 

Jeg fulgte med på alt som ble lagt ut av denne saken, å det mer fordi jeg ble så utrolig fascinert over tankegangen hans. Selvfølgelig er alt utrolig trist, å ja han fortjener straff, men samtidig så tenker jeg: Omg, så sykt smart denne mannen er. Framgangsmåten hans, hvordan han har planlagt alt til punkt og prikke, hvordan de er flere som sammen jobber sammen om det. Det er ikke snakk om vold mot kvinnene eller noe slik, han bare får dem så rundt fingeren at de stoler blindt på han! Sykt! 

 

 

Bare jeg som synes han her lignet utrolig mye på Tinder svindleren? 

 

Det er trist at han bruker evnene sine på å svindle uskyldige kvinner, for det hadde vært så utrolig å kunne sett hva han kunne gjort bra for verden med måten han tenker og gjør ting. Jeg skulle gjerne visst hva slike menn tenker, hvordan han begynte og fant ut at dette skulle bli levebrødet hans. Tenk hvis han har både dame og barn hjemme som lever luksuslivet av andre kvinners penger. 

 

Jeg hadde så kunne tenkt meg å sittet ned med slike mennekser å bare hørt hvordan de tenker. Mennesker som kunne fått til så utrolig mye, men som bruker talentet sitt på feil prioriteringer. 

 

xoxo ♥

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Hvorfor ikke planlegge en date og tipse politi / Interpol om det? Du har jo en gylden mulighet til å få han bak lås og slå.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg