min første tatovering

Om bare noen få timer så sitter jeg faktisk i stolen på et tatoveringsstudio i Bergen! Jeg skal tatovere meg for første gang i hele mitt liv, å jeg vet faktisk ikke enda hva jeg kommer til å ende opp med når jeg går ut de dørene i dag. Jeg vet hva jeg vil ha, men jeg vet ikke hvilke av dem som skal bli min første. Jeg har nemlig ønsket meg noen spesifikke tatoveringer i x-antall år, så det at jeg skal få det nå som jeg er i Bergen er helt sykt! Hvilke synes dere jeg skal ta?

 

Valget er mellom håndledet og bak øret. Den jeg ønsker å ta på håndleddet er kanskje den jeg har ønsket lengst og som har et budskap. Jeg skal ikke avsløre hva som skal stå helt enda, men det blir en tatovering som skal minne meg på at uansett hva jeg møter på så kommer jeg gjennom det. Det er et minne på alt jeg har måttet kjempe meg gjennom alene.

 

 

Eller så er det den bak øret. Den har ikke like mye mening, men er kanskje mer en detalj. Det blir en liten tatovering bak øret av noe som jeg har et stort hjerte til og som betyr så mye mer for meg en bare hva det er. Den er kanskje liten, men den har også en mening med å bli stemplet på kroppen min.

 

 

Hvilke synes dere jeg skal ta først? 

 

xoxo ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg