Min hverdag som stripper

God kveld snupper!

Da fikk jeg endelig satt meg ned for å blogge litt. Jeg hadde nemlig en ganske bra kveld på jobb i går, så jeg kom ganske sent hjem, noe som resulterte til at jeg våknet halv 2 på dagen av arbeidsmenn som holdt på med å fikse et eller annet i etasjen vi bodde i. Hørtes ut som de båret i noe rør eller noe slik, for lyden var så høy at vi bare kledde på oss og gikk ut. Det var umulig å i det hele tatt tenke i det støyet.

Så vi har vært ute i nesten hele dag til tross for at kulden er så ekstrem. Vi kledde oss godt inn, kjøpte en varm kopp kaffe og tuslet rundt i sentrum. Vi har nemlig allerede startet å sett på julepynt, for nå som jeg faktisk endelig skal være hjemme helt fram til jul så vil jeg faktisk pynte leiligheten. Nå har jeg faktisk en leilighet hvor det er plass til et tre også.

Jeg har bestilt spisebord og stoler som forhåpentligvis kommer i løpet av uken, så kan jeg snart sitte behagelig hjemme å blogge. Det er ikke det samme å sitte med PC-en i fanget når en skal skrive. Det blir julegave til meg selv i år, møbler til leiligheten. Er det forresten mange av dere som allerede har startet med å handle julegaver?

Jeg har så lyst å begynne allerede neste uke, så tenkte å sette meg ned å planlegge og lage en liste. Greit å begynne tidlig, men samtidig så er Black Friday rett rundt hjørnet, så må tenke smart også 😉

Så nå får jeg hoppe i dusjen og gjøre meg klar for nok en ny dag på jobb. Har et mål om å tjene mellom 20-30.000 denne uken, så jeg merker jeg er super ivrig på å komme meg på jobb i dag!

PS: Til mine mannlige følgere så har jeg 50% avslag på ONLYFANS hele denne uken til nye medlemmer. Her blir det lagt ut bilder og videoer i samme sjanger som stripping. Så du får se mye det samme (om ikke også mer) som du får se om du hadde kjøpt privat show på strippeklubben 😉 – Du må være 18+ for å bli medlem.

xoxo ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg