Mine ærlige meninger om Ex On The Beach deltakerne!

Det er ikke tvil om at det har vært et stort press på at denne sesongen av EOTB må være minst like bra, om ikke bedre en fjorårets sesong. Mange har vært spente, ettersom vi allerede i februar fikk vite hvem som var deltakerne i sesongen. Litt tidlig å komme ut med det spør du meg, men men. Selv så har jeg så langt fulgt med ettersom jeg er en stor fan av programmet når det kommer til UK versjonen. Så jeg er spent på å se om Norge greier å komme seg opp på samme nivå som UK. Hva tror dere? 

 

Jeg føler selv at det allerede kan sees veldig godt på deltakerne at de må prestere og skape drama allerede fra starten, så det blir nesten litt falskt. Nå er de sikkert ganske nervøse og spente i begynnelsen, samtidig som de vet hvor mye bra TV programmet lagde i fjor noe som kanskje gjør at mye blir veldig kunstig. Forhåpentligvis så kommer det seg etter hvert. 

 

Bilder fra SE OG HØR

 

MINE MENINGER OM DELTAKERNE

 

JENTENE: 

 

 

SIV: Hun var kanskje den som virket mest på fra starten, å den som virket mest kunstig om jeg kan bruke det ordet. Samtidig så er hun den av jentene jeg endte opp med å like best fordi hun er så rett fram og setter folk på plass. Hun er ikke redd for å si meningene sine, å hun tar gjerne å rører litt i gryta for å skape litt drama. Hun er perfekt til programmet, det er hun. 

 

 

VICTORIA: Bare jeg som synes Victoria og Johanne ligner så utrolig mye? Jeg blander navnene deres liksom. Hehe, Victoria. Jeg synes synd på henne altså! Hun virker som en så søt og snill jente som kanskje har litt for lett for å falle for gutter, å da den verste typen nesten i dette tilfellet. Hun virker som en som faktisk kunne vært åpen for å finne kjærligheten der inne nesten, så får håpe hun er heldigere framover.

 

 

THERESE: Veldig søt og uskyldig igjen, i alle fall slik inntrykk jeg har fått av henne så langt. Det som er så kjedelig med dette programmet er at det er slike som henne som plutselig må reise hjem fordi hun ikke var gal nok. Forhåpentligvis så får hun bli der lenge nok til at vi får sett om hun har andre mer crazy sider. 

 

 

JOHANNE: Selv om jeg syntes hun og Victoria lignet utseende messing så stopper det der. Johanne er nok hakke mer selvsikker, å hun er ganske høy på at hun vet hun selv ser bra ut. Det er ikke tvil om at tuppa ser bra ut, men det er mange pene jenter der inne som kommer til å gjøre at hun burde trappe ned noen hakk. 

 

GUTTENE:

 

 

HENRIK: Jeg føler nesten ikke jeg har sett han i episodene. Han virket som en utrolig genuint snill ung mann som ikke ville skadet en flue nesten, men det igjen gjør at han ikke kommer så mye fram i lyset dessverre. Selv så er ikke blonde gutter min type, men det er jo ikke tvil om at den dama som får han er heldig. 

 

 

ULRIK: Han er vell kanskje den som så best ut av guttene så langt, men samtidig så vil jeg nesten si at han er for pen for min smak. Det virker som han også vet at han ser bra ut, men det re jo nesten en selvfølge med den kroppen i tillegg til å være brannmann. Uniform i seg selv er sexy, så en Sixpack i tillegg gjør aldri vondt. Jeg liker at Siv holder han litt på tå, for jeg tror han har godt av en som henne. Han ser nesten litt ut som en tidligere fuck boy som faktisk begynner å vokse opp. 

 

 

ANDREAS: Jeg digger at de har tatt med en homofil gutt i denne sesongen! Han er jo bare solstrålen i hele gruppa og den som får alle samlet. Han piffer uten tvil programmet opp med sine spontane og galne ideer. Han er nok en av dem som kommer til å bli der lengst vil jeg nesten tro, for det går nesten ikke ann å like han der inne. 

 

 

RICHARD: Det er nesten slik at jeg ikke vet om jeg burde skrive noe, i så fall hvordan jeg kan formulere det på en fin måte… Hva kan man si – Daniel nr.2. Holder en jente i hånden mens han snur seg etter en annen, jeg kan se det for meg. Jeg har egentlig ikke lyst å si så mye mer om han, for han gav meg rett og slett avsmak. Får nå virkelig håpe dette bare er TV-fakter eller at ting bedrer seg utover sesongen. 

 

Liker best av guttene: Andreas.

Liker best av jentene: Siv.

Liker minst av guttene: Richard.

Liker minst av jentene: Johanne.

SKAL DU FØLGE MED PÅ EX ON THE BEACH? 

 

xoxo ♥

1 kommentar
    1. Siv har veldig fine silikonpupper, nesten så du ikke ser arrene på insta. Therese hadde jo “med seg” womanizer, dette er vel produktplassering og ikke så sannsynlig at hun hadde den med seg. Men bør jo få noen bonusepisoder. Men en dame som ikke vil pule på TV varer ikke evig i EOTB.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg