Mine planer for 2019 – Nytt hjem, Operasjoner, PT osv…

Da er vi over halvveis i uken, noe som innebærer at jeg har nøyaktig en uke igjen i Bergen. Jeg reiser nemlig hjem etter jobb på torsdag for å fylle kofferten på ny før turen går til London. Det er helt utrolig å se hvor fort tiden går, jeg følte jeg nettopp kom til Bergen. Selve 2018 har gått så utrolig fort, jeg husker nesten ikke hva som har hendt når jeg tenker tilbake. En ting er sikkert, tiden kommer ikke til å gå saktere i 2019.

2019 kommer til å bli et utrolig stort år for meg. Jeg føler nesten at året kommer til å gå over før det har begynt. Nå blir det jo Oslo å jobbe på klubben der i hele Januar, samtidig som jeg må flytte og fikse mitt nye hjem. Jeg vet at Januar kommer til å fyke, for jeg kommer til å ha noe å gjøre hele tiden.

Utenom dette så har jeg bestemt meg for å bli skikkelig flink med treningen igjen. Jeg skal faktisk ta et tak å få meg en PT i håp om at jeg ikke dabber ut i begynnelsen. Jeg må nemlig ikke slakke med treningen, for jeg har en operasjon litt senere på året som gjør at jeg må holde meg vekke fra trening i 1-2 måneder. Derfor må jeg være flink å trene før det, samtidig som det er greit å ha en Personlig Trener som kan komme med tips til hva jeg kan gjøre for å ikke ødelegge alt de 1-2 månedene jeg må roe ting ned. (Kom gjerne med tips til treningssentre i Oslo sentrum.)

Jeg har også andre store planer for året som jeg ikke kan snakke høyt om enda, men som jeg virkelig ser fram til! Jeg har en følelse av at 2019 blir et år som jeg kommer til å huske godt!

ER DU KLAR FOR 2019?

4 kommentarer
    1. Så spennende året høres ut for deg 😍 jobber du i london også? Nysgjerrig på hva du skal operere jeg må 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg