Mine tanker om stripping framover…

I noen dager/uker så trodde jeg faktisk at jeg muligens var ferdig med stripperyrket for godt, i alle fall for en periode på flere år. Det var dagene og ukene før jeg dro for å operere meg for 2. gang. Jeg var sliten, lei og missfornøyd. Jeg tror faktisk det var det som påvirket meg mest til å tenke at jeg ikke ville mer, puppene. Det å være missfornøyd med dem passet dårlig i et yrke hvor jeg skal vise dem mest mulig.

 

Jeg tror også det er derfor jeg ikke lengre har lyst til å slutte, fordi det ikke lenger er et problem. Jeg var innom strippeklubben en kort tid i går for å levere noe til en av jentene der, å jeg ser fram til å komme tilbake nå. Jeg savner stripperlivet.

 

 

Men hva med framtiden? Hvor lenge tror jeg at jeg holder på med dette? Godt spørsmål. Det finnes selvfølgelig mye forskjellige grunner til at jeg ender opp med å slutte. Hvis jeg får meg en mann, skader og ulykker, jeg finner noe annet jeg heller ønsker å fokusere på osv. Nå er ingenting av dette noe jeg har eller ønsker, noe som gjør at jeg prioriterer og planlegger etter livet mitt nå.

 

Jeg kan lett se for meg at jeg jobber med stripping til jeg er over 25 år. 3 år til i det yrket er ingenting, i alle fall så mye som jeg elsker det. Jeg elsker den lille fantasiverden du kommer inn til der, hvor ingen blir dømt, menn forguder kvinner, spanderer på dem og nyter deres selskap for en kveld.

 

Ready For My Raise Skirt Set – Black/White

 

Jeg kan godt bli behandlet som en gudinne og nyte dyr champagne i noen år til. Jeg ser faktisk utrolig fram til å bare gå på scenen og danse igjen. Jeg har allerede begynt å planlagt, prøvd ut antrekk og trippet rundt i de utrolig høye hælene en del ganger.

 

Jeg trodde aldri jeg skulle si dette, men jeg savner faktisk også mennene som av og til kan være veldig innpåslitne. For selv om de er fulle mange av dem og prøver å få mest mulig for minst mulig kroner så har jeg det som oftest gøy eller lærer noe av dem som jeg har tatt med meg videre i livet. Eldre menn har alltids intressert meg, de har så mye mer kunnskap og erfaring.

 

 

Jeg er ikke mot slutten på mitt liv som stripper.

Jeg har så vidt begynt!

 

xoxo ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg