mitt første julebord

 

Jeg tror nesten jeg ikke trenger å forklare hvordan mitt første julebord endte, for mange forstår nok hvordan det gikk når jeg ikke har blogget på 2 dager. Jeg kan beskrive kvelden med et ord: Tequila. Haha! Jeg kan si at det var en natt jeg aldri kommer til å glemme. Det var virkelig verdt å reise ned til Oslo for bare et døgn, for denne gjengen er fantastisk. Jeg er så utrolig takknemlig som har fått muligheten til å bli kjent med denne gjengen, for de er blitt som en familie for meg.

 

Så i motsetning til mange julebord som avslutter kvelden med strippeklubb, så startet vi julebordet vårt på klubben. God mat, drikke og god stemning. Det var utrolig kjekt, å jeg ser allerede frem til mitt neste julebord, selv om jeg dagen etter var ganske så kaputt. Heldigvis så hjalp det godt med en kopp kaffe og litt søvn på flyet slik at jeg var opplagt til jobb dagen etter.

 

Så framover nå så blir det ikke noe mer alkohol enn champagne på jobb, før det blir å finne fram tequilaen igjen til nyttår. Det er faktisk ikke helt sikkert hvor vi skal feire nyttår, men slik som det ser ut nå så blir det nok Stavanger. En skikkelig feiring før jeg dagen etter flytter.

HVOR SKAL DU FEIRE NYTTÅR? 

3 kommentarer
    1. Man føler at absolutt ingen bryr seg om meg, absolutt ingen 🙁

      Lever vi virkelig i en så iskald å ødeleggende samfunn å verden? 🙁

      Ingen vil jo bli kjent, ingen vil treffes, ingen vil snakke, ingen vil trøste, ingen vil vise meg omtanke å medmenneskelighet, absolutt ingen 🙁 Alle er falske å lyver til meg, absolutt alle som jeg har prøvd 🙁

      Man føler seg fullstendig sviktet fullt ut 🙁

      Klarer ikke å være i sånn situsjon mer, klarer ikke 🙁

      Hvor er medmenneskeligheten, godheten, varmen, omtanken å folk som vil bli ordentlig kjent, treffes, finne på ting, trøste, som er ærlig å god osv?

      Legg meg til på epost: [email protected] eller på Snapchat: Skum93

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg