mitt høyeste ønske er blitt oppfylt

Da var det mandags kveld igjen, noe som innebærer at jeg nå sitter på strippeklubben i Bergen med mine høye hæler og ferdig sminket, klar for en ny uforutsigbar kveld. Vi er 8 jenter, alle like spent på hva kvelden vil bringe. Jeg er ganske positiv til denne uken, så jeg stresser ikke så mye når det kommer til hva resultatet for kvelden vil bli. Jeg har nemlig fått mitt høyeste ønske oppfylt i dag! 

 

Eller, jeg oppfylte ønsket selv, men det fordi jeg fikk en gylden mulighet. Jeg har nemlig ønsket mitt eget juletre helt fra i fjor når jeg ikke hadde noe. Som dere har fått med dere så har jeg vært litt furt for at jeg ikke så noe sjans for å pynte mitt eget tre i år heller, men så kom muligheten! Se! Mitt eget søte lille juletre! Det er ikke store greiene, men jeg er meget lykkelig nå. Jeg tror aldri jeg har smilt så mye som jeg gjorde da jeg pyntet det i dag. Rart å tenke over hvor glad dette treet gjør meg nå, selv om jeg har levd 19 år uten noe tre i julen.

GOD JUL!

6 kommentarer

Siste innlegg