my day + best beauty hack

 

God kveld babes ♥

 

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har satt på How do you sleep? av Sam Smith de siste dagene. Den musikkvideoen er så utrolig inspirerende, det er bare noe med den som tar oppmerksomheten min. Har du sett den? Jeg har også sett ferdig alt som er å se av The Handmaid´s Tale nå, noe som er hjerteskjærende. Heldigvis så har jeg ikke sett gårsdagens episode av den nye serien Euphoria som er uten tvil min nye favoritt, så den skal jeg se etterpå når eg har laget meg middag.

 

Når det kommer til hva jeg har gjort i dag, så har jeg faktisk vært ganske produktiv med tanke på at det har vært så utrolig nydelig vær! Jeg har klippet og redigert ferdig en ny YouTube-video som kommer ut i morgen (ABONNER HER). Jeg fikk også slikket litt som i ca. 1 time mens jeg fikk lest en bok som jeg holder på med, men det var så grusomt varmt i dag. Så jeg tok turen tilbake til Bare Flyt for en liten pause fra solen. Jeg kjøpte nemlig et intro tilbud hvor du får 3 timer for prisen av litt under 2 ca. Det jeg ikke tenkte på er at du må bruke disse 3 timene innen 1 måned, noe som betyr at jeg må bruke det innen 1 uke, med tanke på at jeg ikke kan ligge i basseng etter operasjonen.

 

Det som var artig var å kjenne forskjell på i dag og søndag. Jeg slappet mye bedre av denne gangen og var mer komfortabel i situasjonen.

 

 

Jeg prøvde forresten en ganske kul beauty hack i dag, nemlig å putte beautyblenderen i vaskemaskinen. Det funket genialt! Først så tok jeg dem på hurtigprogram, det fungerte ikke så bra. Når jeg etterpå prøvde et program på 90 grader, som tok rundt 1 time så var de så godt vasket som overhode mulig. Aldri fått dem så rene når jeg vasket dem for hånd. Anbefales! 

 

Så nå skal jeg lage meg litt mat og se litt serie før jeg tar tidlig kvelden. jeg skal nemlig tidlig til frisøren i morgen for å gjøre noe med håret som jeg aldri har testet ut før, så jeg gleder meg virkelig til å bare få sette i gang prosessen! Hva tror du jeg skal gjøre? 😉

 

xoxo ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg