My new stripper outfit´s

Det er ikke tvil om at jeg må gjennom skapet mitt å få ryddet opp. Det er så utrolig mye klær jeg eier som jeg aldri bruker, å som jeg vet andre hadde satt så mye mer pris på. Jeg er flink til å kjøpe klær, men å kvitte meg med klær er en annen sak. Jeg tror faktisk jeg skal sette av søndagen nå til å rydde gjennom hele klesskapet mitt, for så å selge det som kan selges og gi resten til Fretex. 

 

Jeg kommer til å legge alt jeg skal selge ut på Tise, så om du er intressert i å se hva jeg skal selge så følg meg gjerne der. Jeg har blant annet allerede lagt ut de etterspurte knehøye bootsa som var for små. 

 

Men med tanke på at jeg selger mye så har jeg også kjøpt inn litt, å denne gangen så er alle klærne kjøpt for jobb. Jeg har jo betalt en haug for nye pupper, å nå har jeg bare lyst å vise dem frem i flotte kjoler som jeg før aldri kunne ha brukt. Etter denne handelen så skal jeg prøve å vente lenge til neste innkjøp, for nå er skapet mitt fullt av klær. Det er kanskje innenfor denne grenen jeg er minst grønn, for det å kjøpe bruktklær og ikke kjøpe så mye nytt er noe jeg sliter med.

 

Kjole HER Ι Undertøy-sett HER

 

Gull kjole HER Ι Svart kjole HER

 

Gull kjole HER Ι Svart kjole HER

 

HVILKE VAR DIN FAVORITT?

 

xoxo ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg