my valentines day…

Happy Valentines Babes! 

Håper alle har fått en nydelig start på dagen med masse kjærlighet. Selv så startet jeg kjærlighetens dag med en god frokost hvor jeg unte meg litt sjokolade ved siden mens jeg har ligget i sengen og sett på Gossip Girl. Jeg har egentlig ikke de største planene for Valentines. Det blir ansiktsmaske, farge bryn og ta meg en tur i sentrum for å titte litt. Jeg fikk meg nemlig nytt kamera i går som jeg har veldig lyst til å teste ut!

 

Grunnen til at jeg liker å gjøre noe spesielt på valentines dagen er egentlig mest fordi selv denne dagen var en dag jeg ikke fikk feiret som Jehovas Vitne, noe som var pga. religiøs opprinnelse eller noe slik. Jeg er egentlig en ganske håpløs romantiker, så denne dagen har jeg alltids blitt tiltrukket av. Så den dagen jeg har en mann ved min side så må han være forberedt på at denne dagen så kan han ikke ha noe andre planer, haha! Jeg husker på barneskolen at en beundrer la igjen et kjærlighetsbrev på pulten min mens jeg var vekke, noe som er det søteste jeg kan huske har skjedd meg. Han hadde skrevet med glittergele, så det lå åpent på pulten min for å tørke, så hele klassen så hva han hadde skrevet. De sommerfuglene jeg hadde i magen da var vanskelig å kontrollere. Gode minner ♥

HVA ER DET SØTESTE NOEN HAR GJORT FOR DEG?

8 kommentarer

Siste innlegg