NÅ KAN DU HØRE MEG PÅ RADIOEN!

God morgen snupper, eller i mitt tilfelle så vet jeg ikke helt hva jeg skal si. Jeg sitter nemlig på toget inn til flyplassen, hvor jeg kommer rett fra jobb. Det stemmer, jeg skal nok en gang fly, å denne gangen er det tilbake til nydelige Oslo. Jeg skal nemlig til Oslo for 1 døgn for å oppleve mitt første julebord med gjengen min der. Dette er bare noe jeg virkelig ikke kan gå glipp av! Spørsmålet er om jeg kommer til å få meg noe søvn før den tid, for jeg får jo nemlig ikke sjekket inn på hotellet mitt før 15.00 og morroa starter ikke lenge etter. Så det blir muligens en god del kaffe kopper på meg i løpet av det neste døgner, heh! 

MEN! Som noen av dere muligens allerede har sett på mine sosiale medier så var jeg innom et radio studio i går, noe som mange var nysgjerrige på. Det stemmer, jeg kan huke av at jeg har nå blitt intervjuet gjennom radio også, å det av disse flotte gutta som dere ser bilde av over. Kanalen deres heter 9 til 5 hvor de da blant annet tar opp interessante yrker, som da i mitt tilfelle er stripper.

Jeg skal ikke si for mye, for dere kan høre hele intervjuet HER. Det jeg kan si er at det kommer fram mye interessant om stripperyrket som dere kanskje ikke allerede visste. Selv så synes jeg det ble utrolig bra sending! Jeg håper ikke det blir siste gang jeg sitter i et radio studio, for dette var artig! I alle fall når de spretter opp en champagne rett i sendingen! 😉

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg