naked in bed

God morgen mine herlige snupper!

 

Da var det lørdag igjen, å nok en gang så har uken flydd ifra meg. Jeg har hatt en fantastisk uke med gode venner, fulle dager og kjekke ting i vente. Jeg har hatt veldig mye fokus på å ikke kaste bort tiden min på ting som jeg ikke ønsker, å heller fokusere på det som gir gnisten til glede i hverdagen. En lang god frokost, trene det jeg synes er kjekt, holde det ryddig og fikse i leiligheten. Slike små ting er ting som gjør at jeg går med et smil om munnen. 

 

 

Jeg har den siste tiden fått forespørsler av en del jenter om hvordan en starter opp som stripper, men det er et spørsmål de alltids starter med: får en godt betalt? Jeg har tidligere snakket litt om lønna som stripper, men samtidig så synes jeg det blir feil å ha dette i fokus. Om det er pengene som i hovedsak får en til å vurdere dette yrket så sier jeg med en gang at dette ikke er jobben for deg.

 

Så når folk spør meg om det er godt betalt så kan jeg dessverre ikke svare på dette. Det rett og slett fordi det varierer så mye fra person til person hvor mye en tjener. Så hvis en starter opp bare pga. pengene så kan en bli utrolig skuffet hvis en plutselig ikke tjener noe, for ja det kan også hende. Så er det oppklart. 

 

 

Noe som igjen er utrolig kjekt å fortelle er at jeg for første gang har fått filmet når jeg stripper på jobb! Jeg hadde nemlig besøk av mine nydelige gutter, Jarand og Kevin som holdt meg med selskap på jobb mens det var rolig. Det måtte utnyttes så de filmet for meg mens jeg strippet, noe som jeg har lagt ut et snutt av på Snapchat (CHRISTINA_LGRD).

 

Det har vært en enorm etterspørsel etter å få se meg danse, å nå er det endelig slik at dere skal få se litt! Det blir nok også snart en video hvor jeg kommer til å ta med litt flere klipp. Vi planla nemlig noe utrolig genialt i går som vi tenkte å fikse sammen i løpet av ikke så alt for lang tid. 

 

 

Videre framover nå så hadde jeg satt utrolig stor pris på om dere hadde kommentert i kommentarfeltet hva dere ønsker å se og lese mer av. Jeg har nemlig litt jernteppe i det siste, så jeg hadde vært evig takknemlig om dere sier hva dere ønsker slik at jeg ikke skiver om noe som ikke interesserer dere i det hele tatt. Det gjør det lettere for meg, å kjekke for dere å lese ♥

 

Å for dem av dere som lurer. Ja, jeg sover naken ;p

 

 

xoxo ♥

4 kommentarer
    1. Hei,
      Betaler du skatt når du får lønn? Og i følge norsk arbeidslivslåv så er det ikke lov til å drikke alkohol og være beruset på jobb?

      1. Jeg kjenner ikke så mye til disse reglene, men jeg jobber som frilanser på samme måte som en DJ. Jeg vet at også dem er noen som ofte drikker på jobb. Mulig dette er det som skiller oss fra en vanlig ansatt som har en fast stilling. idk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg