nakenbilder på avveie

Reklame | Foto: Tony Kristoffersen Photograpy

 

♥ Hva tenker jeg om at jeg ikke har kontroll på hvor mange som har sett bilder av meg kliss naken?

 

♥ Er det ubehagelig?

 

♥ Var det meningen at disse bildene skulle komme ut? 

 

Det er ikke tvil om at jeg den dag i dag er klar over at nakenbilder av meg ligger ute plasser jeg ikke har kontroll over, å det gjør meg egentlig ingenting den dag i dag. Etter å ha vært med i Vi Menn så kan jeg ikke akkurat være redd for å bli sett naken, å det er jeg egentlig ikke heller. Men, det var en tid hvor det kom ut nakenbilde av meg som jeg selv aldri hadde planlagt at skulle komme ut. Hva skjedde?

 

Det var når jeg bodde i Haugesund. Jeg husker denne dagen så utrolig godt, for jeg var på trening og gikk på mølla da det plutselig begynte å tikke inn meldinger som alle handlet om det samme. Dagen før hadde jeg rotet rundt i skapene mine for å finne ting jeg ikke trengte, da jeg blant annet fant en parfyme jeg ikke hadde brukt som jeg la ut på salg på nettet. Det jeg ikke tenkte over var at det var speil på den kuleformede toppen av parfymen, å jeg sto naken fordi jeg hadde dusjet rett før jeg tok bilde. 

 

 

Så det var ikke noe naken bilde med en pose for å se så sexy ut som mulig for en gutt, nei her var det litt bakoverbøyd med tutemage og slappe pupper. Haha! Så hvordan reagerte jeg når jeg fikk tilsendt dette nydelige glansbilde av meg selv? Jeg skvatt først skikkelig til, for det var jo det siste jeg forventet. Etter det så måtte jeg bare flire. Jeg tok selvsagt å slettet bilde fra siden, men jeg visste at allerede på denne tiden så var det folk som hadde sett det, å dette bilde kom ikke til å forbli hos dem. Lurer på hvor mange det egentlig ble sendt til. 

 

Selv på den tiden så ga jeg egentlig litt faen. Hva kan en gjøre liksom? Stenge seg inne og tro at livet er ødelagt? Det er jo ikke det. En blir ikke arveløs, mister jobben, sliter med å få jobb osv. bare fordi et nakenbilde kom på avveie. Selvfølgelig så burde en anmelde personen som sprer det om det skulle være tilfelle at du vet direkte hvem som startet flammen. Selv så har jeg aldri brydd meg. Hva så om noen ser kroppen min, de får bare se hva de aldri får tenker jeg. 

 

Folk fikk sjokk når de ikke fikk noe reaksjon fra meg når jeg fikk vite at bildet var ute, noe som igjen gjorde at det ikke ble noe stor sak ut av det. Er jo ikke kjekt å henge ut noen som ikke bryr seg 😉 Fjompenisser. 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg