Når alt faller på plass

Reklame | Femme Luxe

Black Collared Zip Up Long Sleeve Dress – Melina

 

Nå har søsteren min, Melissa og jeg bodd sammen i snart 2 uker, å vi er begge overrasket over hvor bra det har gått i forhold til at vi går opp i hverandre 24/7 i den lille leiligheten. Det er ikke bare bare å finne en ny leilighet med våre kriterier: badekar, balkong, fin utsikt, lov med dyr og sentralt. Så i mellomtiden så koser vi oss faktisk ganske så mye i den lille hulen vår.

 

Det er faktisk utrolig deilig å ha henne her, for jeg føler at livet har gitt en ny mening nå som jeg alltids har noen rundt meg. Vi er to om å komme oss på trening, vi motiverer og inspirerer hverandre. Det er lettere å komme seg opp av sengen og dagen er mer givende nå som jeg er mer sosial.

 

Selvfølgelig så har vi godt av litt privatliv begge to, men jeg vil si at vi kommer utrolig godt over ens med tanke på at vi er søstre. Jeg er utrolig takknemlig for det forholdet vi har, for jeg vet at det ikke er noe som kommer gratis. Det er ikke hvem som helst som har en søster som også er sin beste venn, kollega og samboer ♥

 

xoxo ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg