når puppene gjør halve jobben

 

God morgen snupper!

 

Da var min første uke i Bergen overstått, noe som betyr at jeg er halvveis på turen. I går var jeg så utrolig trøtt og sliten etter jobbnatta på lørdag, så bloggen ble ikke akkurat prioritert. Det ble nemlig en time overtid, å en haug med dager hele kvelden. Jeg følte jeg gikk ned 10 kilo den dagen, for jeg var gjennomsvett i slutten. Jeg klager ikke, for det var uten tvil den beste dagen i uka for min del. Men en ting som er utrolig artig er å se hvordan mannfolka reagerte på de nye puppene mine.

 

 Den kjolen som jeg har på bildet over burde jeg egentlig selge nå, for puppene passer ikke inn i overdelen… Hadde jeg hatt ene puppen i overdelen så hadde jeg vist nippelen. Men! Merker jeg stor forskjell på store og små pupper når det kommer til jobben? Uten tvil!

 

Det er ikke tvil om at mennene elsker dem. Samtidig så tror alle at de er ekte! Det stemmer, puppene mine lyser ikke silikonpupper. Så jeg vil si at puppene var en investering, for de pengene jeg brukte på dem blir fort tjent inn igjen også pga. dem. Puppene gjør halve jobben, så nå som jeg har fått teste dem litt ut så tenker jeg å nå nye høyder. Lønna skal stige!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg