NO FOOD FOR 5 DAYS!!!!

Voldsomt så fort denne dagen skulle gå! Har nok litt med at jeg faktisk ikke våknet før 14.00 heller, ehe. Døgnrytmen min er faktisk enda mer fucka enn når jeg jobbet om nettene, for nå sovner jeg ikke før 5-6 om morgenen – ikke rart jeg står opp sent. Det som jeg merket ganske tidlig i dag er at det var skolestart i dag, for jeg ble vekket av at en brannalarm på en skole rett ved. Også når jeg gikk ut så var det unormalt mye folk ute, noe som var ganske logisk ettersom jeg var ute av dørene ganske så likt som folk sluttet på skolen. 

 

Om jeg angrer meg på at jeg ikke begynte på skole igjen? Not really. Jeg har virkelig innstilt meg på at jeg har viktigere ting å fokusere på, så jeg vet at det var rett valg av meg å ikke starte allikevel. Det som er såp kjekt i skolesammenheng er at du finner reklame overalt om at nå er hverdagen tilbake og det er mye fokus på å være sunn og trene igjen! Nå kan ikke akkurat jeg trene… MEN! Siden jeg faktisk ikke kan være så særlig aktivt så har jeg hoppet i det og startet på en juice cleansing diet. Aldri om jeg hadde kunnet gjort dette hadde jeg jobbet og trent, for jeg hadde mild sagt blitt full på 1 glass champagne da! 

 

Juicene jeg skal drikke i dag: The Beet, Botanica, The Hulk x2, The Rookie & Aquarius

 

Jeg så nemlig at på kafeen The Juicery at de hadde et opplegg hvor de har ferdiglagde juicer, så velger du selv hvilke grønnhetsnivå du ønsker. Jeg kjøpte inn juicer for 1 døgn i dag, hvor jeg tok å prøvde den grønneste pakken. Jeg skal drikke 6 juicer i løpet av et døgn, men siden jeg ikke har smakt dem før så tenkte jeg ikke å kjøpe for en hel uke (5 dager) i tilfellet jeg ikke liker noen av dem og ønsker å bytte dem ut. Jeg har selv aldri prøvd ut en slik diet, så jeg vet ikke hvordan det kommer til å påvirke energinivået eller om jeg går noe ned i vekt. Eneste jeg vet er at det er tusen ganger bedre enn all den drittmaten jeg spiste sist uke. Kroppen min har desidert godt av en rens!

 

 

Så langt så har jeg drukket 3 juicer og føler egentlig ikke noe spesielt. Merker jeg bruker over 30 minutter på å drikke dem, men det er fordi jeg tar små slurper. De smaker faktisk ikke vondt dem jeg har smakt til nå. Den jeg trodde skulle smake drit var den jeg måtte starte dagen med, The Beet. Å drikke rødbeter hørtes nasty ut, men den overasket faktisk! Ser fram til å se hvordan kroppen min reagerer på dette! 

 

xoxo ♥

 

5 kommentarer
    1. Christina kan du væreså snill lage en video med house tour. Er så nysgjerrig på møblene du har hos deg. Bord du har på bildene er så sykt kult. Stol ved siden syns ikke mye men ser veldig fin ut. Ikke vent med å møblere leiligheten ferdig fordi man blir aldri ferdig med hus😜

    2. Morsomt å lese dette innlegget nå, mtp at jeg leste en artikkel tidligere i dag, hvor ernæringsfysiologer kom med en liste over dietter som har vært en trend, men som viste seg å ikke være så sunne/gode likevel. Detoxdiett i form av juice var den øverste på lista. Du vil mest sannsynlig gå ned i vekt, fordi du ikke spiser annet dritt, men bare derfor. I tillegf var det ingen effekt på “rensingen”, da kroppen renser seg ellers ved hjelp av nyrer, lever ++..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg