nok en jul som ikke går som forventet…

Det er rett og slett helt utrolig. 1 år har jeg ventet på dette, for i år skulle bli så mye bedre! Nå, 1 år senere så må jeg se nok en jul gå forbi i håp om at jeg er mer heldig neste år igjen. Jeg hadde nemlig gledet meg så utrolig mye til å pynte til jul i år, for i fjord hadde jeg ikke en eneste julepynt i den dystre leiligheten vi bodde i da. I år har jeg ikke et hjem å pynte engang, jeg bare reiser fra plass til plass. Ja, jeg kunne tatt å pyntet litt her jeg bor i Bergen, men det hadde ikke blitt det samme. 2 uker så er jeg vekke uansett fra dette stedet.

 

Heldigvis så har jeg nå en leilighet i Oslo som bare venter på meg etter nyttår. Det er ikke tvil om at den skal få gjennomgå med julepynt neste år. Samtidig så skal jeg jo til London i år, så mer enn nok julelys blir det å se der! Jeg gleder meg som en liten unge til dette!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg