Ny uke med store planer

Hellu snupper. 

 

Ny uke, nye muligheter. Det er i alle fall det folk sier, å jeg håper virkelig denne uken byr på mange gode muligheter. Selv så avsluttet jeg uken mer sliten enn noen gang, så det var så deilig å bare kunne slappe av hele søndagen for så å våkne opp litt tidlig i dag for å få litt ut av dagen. Jeg tror uten tvil det er stresset etter å få operasjonen over, å tanken på om hvordan utfallet blir som gjorde meg så utmattet. 

 

Jeg kom akkurat ut av dusjen etter dagen knall økt med PT-en min Henrik. Det er så godt å komme tilbake på trening og virkelig bli presset, for jeg blir faktisk sjokkert over hva jeg greier. Det er alltids gøy å bli overrasket over seg selv. Så nå nyter jeg hver økt jeg får, for nå må jeg jo nok en gang ta en faens pause etter operasjonen, blæh.. 

 

Nå skal jeg lage meg litt mat og planlegge litt. Jeg driver jo nemlig å ommøblerer leiligheten ettersom jeg har bestilt nye møbler som snart kommer. Nå må jeg også finne en plass som jeg kan sitte å game, noe jeg nylig har funnet en løsning på. Så nå blir det å shoppe litt møbler, før jeg ut i uka faktisk tar å skaffer meg PC-en. 

 

 

xoxo ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg