Nye YouTube-videoer? Hvor er kjolene mine fra?

Reklame | iDeal of Sweeden

DEKSEL HER

Dette er faktisk ganske tidlig for meg å sleppe ut et innlegg. Normalt så kan jeg sove til 2-3 på dagen, men for en eller annen merkelig grunn så våknet jeg opp med masse energi allerede 09.00 av meg selv. Jeg er utrolig glad for at det var så lett å komme meg opp av sengen i dag, for da fikk jeg vasket både leilighet og klær. Jeg fikk også handlet, laget mat for uken og hentet pakker som skulle blitt hentet for lengst! Eneste ulempen med å stå opp så tidlig er at jeg ikke har fått i meg mer enn maks 3 timer søvn… Så enten så må jeg ta meg en blund snart eller så må jeg leve på kaffe på jobb i kveld.

 

Så får vi se hva det blir til da. En ting som er sikkert er at jeg begynner å komme til rette i Oslo nå, noe som igjen betyr at jeg burde krabbe meg tilbake til YouTube-kanalen min. Mange av dere har spurt om det kommer noen flere videoer snart. Dessverre så har jeg ingen klare til dere enda, det rett og slett fordi kameraet mitt er ødelagt. Så jeg må komme meg ut så snart som mulig for å kjøpe meg et nytt kamera! Skal se om jeg kan få fikset det før uken er over, slik at vi allerede neste uke kan starte å filme.

 

Å når det kommer til kjolene jeg bruker på jobb, så er det mange av dere som lurer på hvor jeg får tak i dem. Jeg kjøper så å si alle kjolene mine fra Fashionnova.com. Dessverre fant jeg ikke igjen link til kjolen over, men den er også fra den siden. 99% av kjolene jeg bruker på jobb kommer fra Fashionnova.

2 kommentarer
    1. The guy do you have sex is it your boyfriend or just someone that just messing around? And why taking sex meds ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg