nytt i klesskapet + trøsteshopping

Reklame | Femme Luxe

God kveld snupper! 

 

Nå har jeg faktisk fått summa meg litt og kommet i bedre humør. Jeg tok turen ut fordi jeg i første rekke måtte levere noen klær som måtte bli fikset, så siden det var så fint vær så gikk jeg i sentrum å tittet litt, noe som også resulterte i litt shopping selvfølgelig. 

 

For en eller annen grunn så har jeg alltids hatt et hjerte for Burberry. Jeg bare elsker mønsteret deres, samtidig som det ikke er noe alle har. Jeg var innom både Gucci og Louis Vuitton, å jeg elsker LV sine varer også, men det er noe med at alle har det… Så jeg fikk kjøpt meg en ny nøkkelring, lommebok og toalett veske, som alle egentlig var ting jeg hadde behov for. 

 

Det er ikke til å legge skjul på at jeg kjøper meg noe fint når jeg går gjennom noe tungt eller vanskelig, men nå har jeg også råd til det jeg kjøper meg også ♥

 

 

Jeg fikk også pakke fra FEMME LUXE i går med nok noen nydelige godsaker. Jeg har den siste perioden blitt så hektet på slike type bukser som dere ser bilde av under. Jeg kjøpte meg 2 stk. når jeg var i Kreta, å jeg føler jeg ikke har brukt noen andre bukser etter. Såååå komfortable, samtidig som de er dødskule på. Hjelper selvfølgelig også på at rumpa ser veldig bra ut i buksene 😉 

 

Det jeg også elsker med denne nettsiden er at alt ligger på 50% MINST, så disse buksene får du til 200,- nå. De er egentlig ganske lik Fashion Nova som jeg også elsker når det kommer til type klær. Mye samme stilen, bare til en syk billig penge! 

 

Camo bukse – HER 

Silke bukse – HER

Kjole – HER 

Skjorte kjole – HER 

 

Hvilke var din favoritt? 

 

♥ co ords 

 lounge wear sets

 ribbed lounge wear sets

 knitted lounge wear sets

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg