Nytt kapittel

 

 

Hellu snuppene mine!

 

Da var jeg tilbake til verden etter 1 døgn i koma, haha! På lørdag var første gang jeg var skikkelig ute å drakk i Oslo, å jeg har aldri vært så sliten som dagen etter på lenge! Vi koste oss utrolig masse, det var ikke tvil om. Vi kunne vært alene på klubben, å vi hadde kost oss like mye nesten, haha! 

 

Så i går var skikkelig typisk hangover dag. Mc Donalds til frokost, serie, powernap midt på dagen og Dominos til kvelds. Nå har jeg og Melissa faktisk startet å se Game of Thrones, så vi så det i hele går. Alle har jo snakket så mye om serien og var så giret når den siste sesongen kom ut, så nå tenkte jeg å se hva jeg gikk glipp av. 

 

 

Nå sitter vi faktisk på café og spiser frokost mens vi planlegger kommende uker. Vi har nemlig en del ting å fikse nå som alt ble så spontant. Vi ligger plutselig 3 måneder fram i tid planleggings messig. 

 

Så nå blir det å finne ny leilighet, starte å jobbe sammen og fikse alt som fikses skal ;p

 

 

xoxo ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg