Offisielt storbyjente

Hellu snupper!

Nå er det alt for lenge siden sist, det kan vi si oss enige. Hva som har skjedd de siste dagene har jeg nesten ikke kontroll på, det er som om dagene har bare rast ifra meg. Heldigvis på en god måte. Jeg sitter nemlig på starbucks med en god kopp kaffe nå etter å ha vært på visning i mitt nye hjem. Det stemmer, nå er også leilighet i boks!

Jeg flytter inn i en nydelig leilighet rett ved slottet, så det er sentralt til alt! Egentlig har jeg bare lyst å flytte inn med en gang og møblere, men lite vits når jeg ikke bor i Oslo i desember. Det merker jeg er utrolig kjipt med å ikke ha min egen plass som jeg skal bo i desember, jeg får ikke mulighet til å pynte til jul da. Heldigvis så skal vi være i London i selve juletiden, å der vet jeg at det blir mer enn nok julelys.

Så i morgen drar jeg tilbake til Stavanger etter jobb slik at jeg får hentet pakkene mine før de blir sendt i retur igjen. Pakking blir det nok også litt av slik at det ikke blir stressende med pakking når jeg kommer hjem etter jul. Jeg kommer nok til å selge en del også, det gjør jeg alltids når jeg flytter.

Vil dere at jeg skal legge ut aktige skal selge på bloggen også?

4 kommentarer

Siste innlegg