onlyfans, playboy, skole ++ //Q&A

 

Hvor trener du? 

Jeg har medlemskap på Haralds Gym, men når jeg trener med PT-en min så er det på Optimal Trening.

 

Hvor mye tjener du på Onlyfans? 

Mer enn nok til å slutte med stripping egentlig 😉 

 

Når kommer du tilbake til Bergen? 

Skal faktisk til Bergen for å jobbe 15-28 juli! 

 

Hvilke operasjoner er det du snakker om at du har lyst til å ta? 

Jeg tenker det egenlig ikke er noe som er grunn å ta opp før jeg faktisk gjør det, med tanke på at da vil alle studere det området framover. Det er en operasjon jeg har egentlig hatt lyst til å ta siden jeg var liten, så forhåpentligvis så får meg mulighet snart. 

 

Skatter du av det du tjener på Onlyfans? 

Skatter av alt jeg tjener penger på. Bloggen, strippingen, onlyfans og alt annet. 

 

Skal du reise noe mer i sommer?

Tenkte mulig å ta en tur til Stavanger/Haugesund faktisk med tanke på søstrene mine :* Savner dem over alt på jord ♥

 

 

Hva er snappen din? 

Christina_lgrd.

 

Favoritt champagnen din? 

Crystal.

 

Hvor fyller du leppene dine? 

Hos flinkeste @evelynbeautyand ♥

 

Hva har du fikset med utseende? 

Lepper, pupper og pannen. 

 

Kunne du stilt opp i Playboy?

Ofc! Hadde ikke trengt å tenkt to ganger på det en gang. 

 

Skal du fortsette å strippe når du begynner på skole? 

Ja det skal jeg nok, men ikke like mye tror jeg. 

 

 

xoxo ♥

1 kommentar
    1. Hei.
      Lurer veldig på dette med å skatte av Only Fans, hvordan/hva føres dette som.
      Jeg og mannen starter snart opp egen side der og tenker vi må gjøre det ordentlig fra dag en.
      Har du forresten forslag til andre cammingsider liknende OF som er greie og safe å bruke?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg