Operasjonen jeg ikke har villet snakke om

God kveld babes :*

 

Da fikk jeg endelig satt meg ned uten å vite at jeg må ut nok en gang i dag. Jeg har nemlig vært ute å fartet fra klokken 10 i dag, noe som er tidlig for meg. Jeg startet turen innom tannlegen, for så å dra hjem å blogge før jeg skulle over til en lege. Etter jeg var ferdig der så var det å handle mat og hente pakker som ventet på meg hos posten. Dette er faktisk en dag jeg har ventet utrolig lenge på, for den handlet nemlig om en utrolig sårbar ting ved utseende mitt som jeg endelig har tatt et skritt for å prøve å gjøre noe med. 

 

Jeg har nevnt en stund at jeg har muligens planlagt en operasjon her i Norge, men har ikke ønsket å nevnt hva ettersom jeg var redd for å komme dit for å vite at dette var noe de ikke kunne gjøre noe med. Jeg har nemlig utrolig store komplikasjoner med smilet mitt. Mange av dere har både sett og kommentert dette problemet at dere bare kan se tennene mine under når jeg snakker. Også det at jeg aldri smiler med tennene har mange reagert på. 

 

Bilde fra en av mine YouTube videoer hvor dette er synlig

 

Jeg har siden jeg var liten slitt med underbitt, men heldigvis så ble det tatt tak i allerede på barneskolen. Jeg har både hatt tannregulering, bøyle og alt. Så jeg har ikke lengre det en kan kalle underbitt fikk jeg i dag vite, men de er rett over hverandre nå. Selv så trodde jeg alltids at jeg måtte ta en kjeve operasjon, men etter å ha snakket med en spesialist i dag så ser det ut som dette ikke er nødvendig. 

 

En liten operasjon blir nødvendig, men ikke en så heavy som jeg måtte tatt om jeg hadde hatt skikkelig underbitt. Så ja, jeg skal fikse på smilet mitt. Så neste måned skal jeg til en enda grundigere time hvor jeg skal snakke med to spesialister som sammen skal utføre ulike inngrep slik at jeg faktisk kan smile uten å se ut som emojien under, haha! Det er faktisk meg bokstavelig talt hvis jeg smiler med tennene!

Jeg vet ikke hvor lenge jeg har hatt lyst til å gjøre dette, men jeg er utrolig glad også for at jeg har ventet til nå. Jeg har nå både tiden og økonomien til å gjøre dette inngrepet, så jeg ser fram til å høre neste gang hvor lang ventetid det er før det skjer. Så der var hemmeligheten endelig ute! 

 

xoxo ♥

1 kommentar
    1. Har det samme skjedd med puppene dine igjen? Du har jo fortsatt lik kløft som før du opererte på nytt?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg