Oppsummering av ukene som stripper i Bergen

 

Da var jeg trygt tilbake til Oslo etter to fantastiske uker med jobb og moro i Bergen. Jeg føler jeg har vært i koma helt siden jeg kom hjem, ettersom det ble en heftig slutt på reisen. I løpet av denne turen har jeg nådd nye høyder, mål er blitt oppfylt og jeg er rett og slett overrasket over hvor bra alt har gått til tross for at jeg kom en periode hvor det kunne bli utrolig rolig.

 

Disse ukene kan oppsummeres med utrolig mange timer med venting, nye salgsmetoder og hjernetrim. Haha, det har vært en spennende uke. Til tross for at det har vært rolige dager så var det ikke en eneste dag hvor jeg ikke tjente noe, noe som faktisk er utrolig sjeldent. Jeg føler alltids jeg har en dag hvor jeg ikke tjener noe, men det skjedde ikke disse ukene. Samtidig så greide jeg på en eller annen måte å nå målene mine til tross for at jeg manglet en god del tusen når det nærmet seg slutten av uken.

 

På lørdag så jobbet jeg mildt sagt hele kvelden. Masse champagne og show hele kvelden. Heldigvis så stenger alkoholen 02:30 i Bergen, men klubben stenger 05:00, så jeg fikk danset ut det meste av alkoholen før jeg tok turen til flyplassen etter jobb. Hehe, slik var det sist gang også. Dagen jeg skulle reise var dagen jeg fikk solgt mest alkohol, å da sa jeg som oftest at jeg ikke skulle drikke den dagen før jeg kom på jobb. Det er når man minst forventer det at det skjer 😉

 

 

Så dette har vært en utrolig kjekk opplevelse å komme tilbake til Bergen. Det er ikke tvil om at jeg kommer tilbake, men akkurat nå så ser jeg fram til å jobbe i Oslo igjen. Det er ikke tvil om at det at jeg fikset puppene mine er en fordel i dette yrket, så nå ser jeg fram til å shake dem videre her i Oslo. Dessverre så er det stengt hele påsken, så nå har jeg en uke ufrivillig ferie først. Haha, dette sier litt om mitt forhold til jobben min når jeg gruer meg mer til dagene det er stengt enn dagene det er åpent ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg