På forsiden av NRK på kvinnedagen

Jeg trodde aldri jeg skulle få en så stor glede av å stå fram som stripperen på forsiden av nrk i dag. Endelig svarer stripperen tilbake på alle fordommene som blir slengt. Som dere kan lese om HER så var det stort oppstyr da det hadde blitt arrangert et strippeshow på en klubb på selve kvinnedagen! Selvfølgelig så ble da arrangementet avlyst pga. dette ble sett på som å trakke ned på kvinnedagen, selv om eieren sjokkerende nok var kvinne selv. 

 

Jeg har i løpet av min lille periode som stripper fått sett hvor mye både strippere og strippeklubber har måttet kjempe for å bevise at de har samme rettigheter som andre klubber til å bli. Det er flere grupper som kaller seg feminister som virkelig burde oppdatert seg om dagens samfunn før de i det hele tatt åpner munnen om dette yrket. Dette er grupper som har gitt dette yrket stort press, et yrke hvor mesteparten er kvinner. Kan de kalle seg feminist når de nekter kvinner å bestemme over egen kropp? 

 

Jeg ble intervjuet i sammenheng med saken om at de avlyste strippeshowet pga. klager, noe som jeg syntes var trist. Du kan lese mer om hvorfor HER. Jeg er utrolig glad for at jeg som norsk statsborger kom inn i dette yrket FRIVILLIG. Det er sant at det er få norske i bransjen, men det betyr ikke at det er så skittent som folk skal ha det til. Tvert imot. Jeg har flere ganger gjort både advokater, leger og høytutdannede mennesker sjokkerte fordi de kommer inn i klubben med fordommer som til og med lille blonde meg greier å motbevise med bare noen få setninger. 

 

Jeg har alltids hatt lyst å høre med disse såkalte feministgruppene om hvorfor de hater strippere og deres yrke så mye. Jeg har en følelse av at disse menneskene ikke har vært innom en klubb i Norge engang. Det er en ting å stå opp å protestere mot noe som er feil, men det eneste som er feil med strippere er deres forvrengte syn av dem. Noe som kan blant annet være pga. sjalusi. 

 

JEG ER STOLT AV Å KUNNE KALLE MEG STRIPPER!

GRATULERER MED KVINNEDAGEN ALLE NYDELIGE KVINNER DER UTE! 

 

xoxo ♥

4 kommentarer

Siste innlegg