Paradise Hotel 2019, dating, forelsket på jobb+

God kveld mine herlige snupper. Håper dere har hatt en fantastisk uke og en avslappende søndag, for det har i alle fall jeg. Jeg startet dagen i dag med frokost på sengen og Gossip Girl. Jeg så mye av serien for lenge siden, men jeg har aldri hatt tid til å sett alt sammenhengende. Så etter å ha ryddet leiligheten, ligget å latet meg i sengen og tatt meg en tur ut for litt ærend så tenkte jeg å avslutte uken med en liten økt på senteret. Men over til ukens 10 spørsmål:

 

Hva synes du om årets Paradise Hotel deltakere og om at du ikke kom med?

Jeg har egentlig ikke noe store meninger om dem som er med i årets sesong. Jeg har selvfølgelig fått med meg alt oppstyret rundt spesielt en av deltakerne, men jeg har ikke noe formeninger om dette. Jeg har en følelse av at årets sesong kommer til å bli meget bra!

 

Selvfølgelig var det kipt i begynnelsen når jeg fant ut av at jeg ikke kom med, men samtidig så hadde jeg ikke vært i Oslo nå med drømmejobben min hadde jeg kommet med på PH. Så jeg er til syvende og sist veldig glad for at ting ikke gikk min vei der.

 

Kommer du til å søke på Paradise Hotel til neste år igjen? Skulle så ønske at du kom med!

Haha, off nei. Det orker jeg ikke rett og slett. Så mye tid det tok å svare på alle de spørsmålene og alt det der så blir det noe jeg ikke orker å gå gjennom igjen. Jeg prøvde en gang uten å komme med, så jeg tror ikke jeg har noe bedre sjanse neste gang heller.

 

Har du date for valentines, å er det noe du i så fall kunne tenke deg?

Nei det har jeg ikke, å ikke tror jeg dette blir noe jeg kommer til å prøve å få tak i heller. Selvfølgelig hadde det vært kjempe koselig å begynt å date igjen, men jeg vet med meg selv at det er noe jeg ikke er klar til enda. Det blir bare rot.

 

Når og hvor skal du ta silikon?

Reiser til Tyrkia for å ta det der i Mars.

 

Hva er ditt største mål for 2019?

Legge fortiden min bak meg og fokusere på min nye hverdag. Dere har alle hørt og lest om mitt liv som tidligere Jehovas Vitne, så den delen av livet mitt er ikke lenger et hovedfokus. Det er en viktig del av livet mitt som jeg er glad for er blitt satt fokus på, men det er ikke hele livet mitt. Den hører fortiden til nå, å jeg ønsker å ikke grave tilbake lengre.

Hvor ofte trener du i uken?

5 ganger.

 

Hvor trener du?

Jeg endte opp på Haralds Gym. Jeg trenger en plass hvor folk tar trening seriøst, for det motiverer meg til å ville skikkelig jobbe når jeg først er der. Jeg hadde jo før det store ønske om Bikini fitness, så jeg ønsker virkelig den treningsgnisten tilbake.

 

Går du på noe diett?

Nei, jeg bare spiser det jeg ønsker, men samtidig så passer jeg på at det er sunt og næringsrikt.

 

Har du noen gang blitt skikkelig betatt av en kunde på strippeklubben?

Hehe, alt for ofte! Jeg skal virkelig ikke klage på kvaliteten på menn i Oslo, det kan jeg bare si. Det er nesten farlig å bo her. Så har noen få ganger kommet akkurat min type mannfolk inn på klubben, så da koser jeg meg ekstra mye de timene jeg jobber. Å ha første daten på en strippeklubb med Champagne er en veldig bra date, haha! Veldig avslappende.

 

Hvorfor var ikke du på Vixen?

Hvorfor skulle jeg egentlig? Føler jeg ikke har så mye å gjøre der akkurat, ikke enda i alle fall. Maybe one day, hvis jeg er heldig.

Hva gjør du på søndager?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg