Prikken over i-en

Foto: Jonas Stenehjem

Kjole fra FashionNova (UTSOLGT)

 

Jeg har akkurat satt meg ned på Espresso House med en stor kopp vanilje latte som smaker blæ fordi jeg skulle leke sunn og prøve sukkerfri vanilje denne gangen. Utenom dette så har dagen vært ganske bra. Dette er faktisk min andre runde på kafé, da jeg faktisk tok frokosten på en koselig plass sammen med en tidligere klassevenninne fra Kopervik. Jeg elsker når folk tar taket å spør om å møtes, selv om vi egentlig ikke kjente hverandre noe særlig fra før. Vi forandrer oss alle så mye i løpet av årene, så om en ikke hadde så mye til felles for noen år siden, så betyr ikke det at situasjonen er den samme årene etter. 

 

Men med bare 6 timer søvn så merket jeg at når jeg kom hjem så var det enten å ta turen ut igjen slik at jeg fikk jobbet litt med bloggen og mailer, eller så var det å legge seg ned noen timer. Søvn fristet utrolig mye selvsagt, men jeg vil ikke at søvn skal stå i veien for viktigere ting. 6 timer søvn er ikke så alt for lite, det er bare det at jeg har gjort kroppen min vandt til minimum 10 timer søvn. Jeg har vurdert å begynne på skole til høsten, å da kan jeg ikke holde på å sove så lenge som jeg gjør nå.

 

 

Nå er det bare 3 dager igjen i Bergen, å jeg skal avslutte oppholdet mitt med et smell. Jeg har noe på gang som prikken over i-en for at Bergen skal huske at jeg har vært her. Jeg kan ikke si så mye om hva det er enda, men så fort det skjer så kommer jeg til å si ifra. Dette var planlagt før jeg i det hele tatt kom til byen, så dette er noe vi har jobbet en stund med å få perfekt. Nedtellingen starter!

 

 

xoxo ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg