Prøver stripper outfit for første gang etter operasjonen!

 

Så dette er de kjolene jeg brukte mest på jobb når jeg ikke gikk rundt i morgenkåpe, noe jeg gjorde veldig ofte. Det var utrolig rart å prøve dem på igjen! Nå må det jævla såret jeg har skapt bare ta å gro igjen slik at jeg kan komme meg tilbake på jobb. Jeg merket faktisk et skikkelig savn når jeg prøvde dem på… 

 

Jeg ser faktisk utrolig stor forskjell på hvordan kjolene sitter på nå i forholdt til hvordan de så ut etter første operasjon. Puppene er mye høyere opp og rundere, noe som gjør at kjolene sitter utrolig fint på uten BH. Å for dem som lurer så er alle kjolene fra FashionNova utenom den gule kjolen som er fra Berska i Hellas. 

 

 

Hvilke var deres favoritt? Selv så elsker jeg den som er fylt med diamanter, for den matcher skoene mine. Samtidig som den også glitrer i lokalet av lyseffektene. Den neon gule kjolen er også et blikkfang. 

 

Jeg drev faktisk å så på bilder av hvilke kjoler jeg brukte før jeg tok silikon og hvordan puppene mine så ut da ettersom jeg fikk spørsmål om jeg hadde unngått å operere meg hvis jeg hadde visst om resultatet. Først og fremst så brukte jeg 2 BH-er, å det jeg hadde igjen var rett og slett det en kan kalle valpeører. Etter så mye opp og ned i vekt, for så å gå ganske langt ned i vekt så var det ikke mye mer enn hengende hud igjen med noen små fettklumper. Det ser mye bedre ut nå for å si det slik!  

 

 

Så da får vi se om det blir noe Bergen-tur snart bare for å kunne starte enda tidligere å jobbe. Nå får jeg heldigvis søsteren min, Melissa på besøk på fredag slik at tiden går litt fortere. Jeg merker at det å bare sitte i ro og helst gjøre minst mulig for at arret skal gro får meg til både å bli ganske rastløs og gal. 

 

Jeg har heldigvis både bloggen, Twitch og Onlyfans som jeg regelmessig må oppdatere. Jeg har også bestemt meg nå at det skal komme ut en ny YouTube-video hver fredag framover, så jeg ser fram til å dele nok en video. Alt for lenge siden sist nå!

 

Så under kommer en liten plan over video og streaming denne uken: 

 

 

Twitch Streaming:  YouTube-video: 

Tirsdag 20:00 (i dag)

Torsdag 20:00

Søndag 20:00

Fredag 13:00

 

xoxo ♥

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg