Q&A: Brunette, Sex & Stripping ++

♦ Har du hatt noe kontakt med foreldrene dine i det siste?

Måtte kontakte dem når jeg var stuck i Haugesund og ikke fikk tak i søsteren min. Jeg hadde sittet i en buss hele natten fra Bergen til Haugesund, ettersom vi skulle videre til Oslo neste dag, men hun var ikke å få tak i når jeg var ankommet Haugesund. Den lille turen der fikk meg til å innse hvor lite jeg savnet Haugesund.

♦ Tror du at du noen gang kommer til å gjenopprette kontakten med foreldrene dine?

Nei, vi kommer aldri til å forenes som familie igjen. Den broen er brent for godt uansett hvilke tiltak de skulle finne på å gjøre. Jeg merket at alt av følelser for dem var dødt ut etter sist jeg snakket med dem.

♦ Hva har du gjort mens du har vært borte fra bloggen ettersom du sier at det har skjedd så mye?

Jeg har flyttet, startet å jobbe fullt igjen, samtidig som jeg også har slitt ekstremt med søvnproblemer i over 2 måneder. Jeg tror det er hovedsakelig det med søvnproblemer som har vært den største påvirkningen når det kommer til bloggen ettersom jeg ikke har stått opp før 15-17.00 fordi jeg ikke har sovnet før 9-10.00 å selv da har jeg ikke sovet godt. Heldigvis så begynner problemet til at jeg sliter med søvn å forsvinne mer og mer.

♦ Hva er planen med bloggen din framover?

Planen er å fortsette som før, om ikke å være enda flinkere på å poste. Nå bor jeg tross alt en nydelig plass som gjør det enda lettere for å ta bilder til bloggen.

♦ Fornøyd med den nye leiligheten?

Utrolig fornøyd. Vi lever enda med litt flyttekasser rundt oss, men ting begynner å bli bedre. Nå har jeg kjøpt lamper, spisegruppe og vaskemaskin, så begynner å komme seg nå. Eneste som mangler er sofa og innrede rommet mitt 🙂

♦ Har du kjøpt eller leier du leiligheten?

Leier.

♦ Så på det ene bildet ditt på story at det var herre sko i gangen. Fått deg type?

Nei, jeg er 100% singel.

♦ Kunne du hatt kjæreste mens du jobbet som stripper?

Ja det hadde kunnet, men samtidig så kunne jeg ikke vært sammen med hva som helst heller da ettersom ikke hvem som helst hadde håndtert å vært sammen med en stripper. I det lange løp så ønsker jeg selvfølgelig ikke å jobbe på strippeklubb hvis jeg hadde vært i et seriøst forhold fra min egen side, men jeg slutter ikke på dagen fordi jeg blir litt forelsket.

♦ Har du noen gang falt for en kunde?

Har hatt kunder som er nøyaktig min type mann ja.

♦ Noen gang tatt med deg en kunde hjem etter jobb?

Aldri.

♦ Hvordan er det å være tilbake på strippeklubben i Oslo?

Elsker det. Det er hjem nr. 2 for meg.

♦ Har du ofte sex?

Nei, det vil jeg virkelig ikke si at jeg har.

♦ Er du åpen for fuck friend?

Nei.

♦ Hvilke farge brukte du for å farge håret ditt brunt?

Brukte 4 pakker av denne:

♦ Liker du deg selv best med brunt eller blondt hår nå som du har testet begge deler?

Akkurat nå så er jeg veldig fornøyd med brunt hår. Føler ansiktet mitt blir mer markert og får mer liv med brunt hår, samtidig som jeg virkelig bare trengte en forandring nå.

♦ Fikk du mange forespørsler om sex for penger etter du skrev om at du hadde gjort det før?

Fikk en del forespørsler ja, men hva kan man forvente. Ingenting som var verdt å respondere på ;P

♦ Kunne du vært med på et reality program?

Ja det hadde nok vært en artig opplevelse.

xoxo ♥

 

3 kommentarer
    1. Hva tenker du om at Carl Aksel sitter i fengsel fordi han er tiltalt for å ha svindlet mange jenter og tatt opp lån for flere millioner kroner i deres navn?

      1. «Wannabe tinder-svindleren? Haha!»

        Først og fremst så skjønner jeg ikke greia med å skrive avis-artikler om dette, for så å unnlate å ta med navn. De snakker om at det kan være flere ofre, men hvis dem ikke vet det selv enda så hjelper det lite når navnet hans ikke er å se der.

        Utenom det så gjør det meg eksta lettet over at jeg takket nei flere ganger for å møte han.

    2. Så flott hårfarge! Men 4 esker? Du har mye hår! Grattis med ny leilighet! Håper du holder deg frisk fremover! Nå kommer kulden!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg