Q&A: Date, Sexhibition, EOTB ++

 

Hvordan gikk daten du var på?

Jeg skulle til å si at den gikk bra, men med tanke på at det ikke blir noe mer så kan jeg vell ikke si at det gikk så bra? 😛 Selve daten var jo koselig da! Vi spiste sushi og spilte minigolf, så hvem hadde jo ikke likt det. Men så er det det at to mennesker som ikke kjenner hverandre utenfor sosiale medier skal finne kjemien. Koselig fyr, men vi hade ganske forskjellige syn og planer for framtiden som gjorde at det rett og slett ikke var vits å kaste bort verken min eller hans tid mer.

 

Er jeg for streng med tanke på at det var første date, eller hadde også dere avsluttet det etter første date om dere så at dere var på helt forskjellige veier i livet? Han var mer A4 typen, å dere vet at et A4 liv  er det siste jeg har planer om 😛 

 

Hva ser du etter i en fremtidig kjæreste? 

Det aller viktigste for meg er hvordan han er på innsiden. Det hjelper lite om han ser ut som en modell, men alt han tenker på er seg selv, sex og damer. Jeg ønsker en som faktisk er litt dypere enn det overfladiske som jeg møter på jobb. En med mål og drømmer, som greier å se forbi jobbfasaden til den virkelige Christina. Det er ikke mange som greier å skille mellom meg og jobben min, for nei – jeg er ikke en blond Barbie som er kåt, har sex og er naken 24/7.

 

Jeg husker jeg møtte én ganske så i begynnelsen når jeg flyttet til Oslo. Jeg tenkte vi kunne ha noe til felles ettersom han også holdt mye på med sosiale medier og var mye ute i media, men han visste ikke at jeg var stripper før jeg sa det der vi satt i sofaen. “Jeg har jo skutt gullfuglen!” sa han begeistret. Han var skuffet om ikke sur når jeg dro derfra uten å gi han en minste smakebit av stripper Christina. Jeg kom ikke til han fordi jeg ønsket å jobbe gratis, jeg ønsket å bli kjent med han og se hva vi kunne ha til felles. 

 

Gjorde det vondt å gå gjennom operasjonen så kort tid etter den første? 

Jeg hadde faktisk mindre smerter denne gangen. Sikkert fordi jeg dopet meg ned på morfin mens jeg hadde muligheten, haha! 

 

Skal du på Sexhibition til helgen? 

Nei det skal jeg ikke. 

 

Hva må til for at du skal svare på snappene/meldingene mine?

I alle fall ikke bare et Hei eller Skjer? 

 

 

Hva synes du om at ex-en din har fått salong i Oslo? Kunne du blitt sammen med han igjen nå som han er i samme by? 

Han har snakket om det en stund, så jeg er utrolig glad og stolt på hans vegne at han faktisk nå har kunne oppfylle denne drømmen. Samtidig så er vi ikke sammen lengre for en grunn, å det kommer til å forbli slik. 

 

Hvor er sminkekostene dine fra? 

Sigma Beauty. 

 

Kunne du vært med på Ex On The Beach? 

Faktisk ikke! Får faktisk vondt av å se på det programmet så langt. Jeg har hatt kontakt med noen av dem som er der inne, å etter det jeg har sett så langt så er jeg glad jeg ikke er ex-en deres  😛

 

Må din framtidige mann tjene mer enn deg? 

Haha, det tror jeg faktisk at jeg ikke kan forvente lengre. Så nei, det må han virkelig ikke. Men han må ha styr på økonomien sin og kunne forsørge seg selv, for jeg er ikke ute etter å bli noe Sugar Mama ;P

 

Hvorfor har du ikke vært på noen festivaler? 

Det er flere grunner. Den 1. grunnen er jo fordi jeg har vært nyoperert, så det er ikke så kjekt å være tett i tett med folk når en må være forsiktig at ingen dunker borti de ømme puppene. Samtidig så har ikke det vært en del av prioriteringene mine.

 

2019 var og er et år hvor jeg har hatt fullt fokus på jobb og bygge meg opp. Hadde jeg bare festet og gjort det en normal 22 år gammel jente gjør så hadde jeg nok ikke greid å nådd de målene som jeg satte meg. 

 

 

Har du noen gang strippet for venner av foreldrene dine? 

Hahahha, det verste av alt er at jeg må svare ja på dette spørsmålet! Er nå mer kleint for dem enn meg som faktisk må se foreldrene mine i øynene etter å ha sett datteren deres naken. 😛

 

Er du redd for at bildene du legger ut på Onlyfans blir spredt? Tror du noen gang at du kommer til å angre på det?

De er nok spredt for lenge siden, å det var jeg fullt klar over at kunne skje. Jeg bryr meg egentlig fint lite om hvem som ser hva, for det er jo tross alt bilder som jeg er fornøyd med og som jeg selv har lagt ut. Det er jo også bare bilder. Folk får se hva de ikke får, haha! Nå er det ikke slik at jeg legger de ut for å få oppmerkomhet av menn akkurat heller, men det er jo rett og slett blitt en jobb som jeg tjener penger på.  

 

Hvor høy er du?

1.65 de gangene jeg lar hælene være hjemme 😉

 

Favorittsang? 

Princesses Don´t Cry – Aviva

 

Hvem er forbildet ditt? 

Jeg har faktisk ikke et forbildet, for den som jeg så opp til i 19 år var min mor… Jeg blir inspirert av utrolig mange personer, men det er ingen jeg ser opp til eller ønsker å bli. Jeg fokuserer heller på å alltids gjøre det som jeg føler er bra for meg og det som forbedrer med innenfor mine lidenskaper. Jeg vil bli noe helt eget, ikke en kopi av en annen som jeg prøvde å etterligne. Da blir en ikke skuffet heller, noe en ofte kan bli når en får vite sider om forbildet sitt som en aldri hadde sett for seg.

8 kommentarer
    1. Hei, du er det peneste jeg ser. Du har sånnn barbi look jeg liker. Men jeg har ikkepenger til sånt. enda
      broren min sier du selger deg selv, synes du det er greit hvis gutta er hygglig? Jeg tenker det samme så lenge man vil?Du er pen.

    2. Jo, snuppa, du ER en blond Barbie. Men hva er så galt med det? Barbie er ikonisk vakker, og hvem er det som har bestemt at Barbie skal være dum, eller kåt 24/7 for den saks skyld?! Skaperen? (av Barbie altså.) Eller sure folk? Er lei av denne oppbrukte diskrimineringen av blonde mennesker. Det er en bitteliten minoritet i verden som er naturlig blonde. #ikkediskriminerminoriteter

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg