Q&A – GAMING, FORHOLD, BBL +

Reklame | Femme Luxe

For en nydelig start på en nokså herlig uke, ikke sant? Selv så fikk jeg så mye unnagjort i går, utenom det jeg faktisk sa jeg skulle gjøre: ukens spørsmål… Derfor kommer den nå. Men til tross for at jeg ikke fikk gjort den ferdig, så fikk jeg filmet en video til YouTube som skal være ferdig i morgen, samt. ryddet leiligheten, tatt noen telefoner og svart på noen ubesvarte mail.

 

Jeg sitter nemlig enda å venter på noen stoler som jeg bestilte fra Danmark som er rett rundt hjørnet nå. Fram til nå så har jeg måttet sitte i sengen, eller på en krakk som ikke er så særlig behagelig, så er litt desperat etter å få stolene mine nå før avreise. 

 

Utenom det så var faktisk grunnen til at jeg ikke fikk postet innlegget i går fordi jeg faktisk dro ut på en liten date 😉 

 

Kjole – HER

 

Liker du eldre menn?

Det har aldri vært noe hemmelighet at jeg har foretrukket å date eldre menn, i stede for menn på min alder. Det for så mange grunner som jeg i løpet av min dating historie legger merke til. Jeg har fått det bekreftet flere ganger av forskjellige personer at jeg er veldig voksen for alderen, noe som uten tvil skyldes min fortid og hva jeg har måttet gå gjennom uten så mange rundt meg. Jeg er ikke en kvinne med drømmer, men en kvinne med mål. Å jeg trenger en mann som også har funnet seg selv og vet hva han ønsker av livet, noe svært få 22 år gamle menn gjør. 

 

Når skal du begynne å streame? 

Begynner i morgen (24.07.19). Følg med på mine sosiale medier for å få nøyaktig tidspunkt. Instagram: CHRISTINALEGREID – Snapchat: CHRISTINALGRD

 

Hvor høy er du?

1,65. (med mine høyeste hæler: 1,85)

 

Ønsker du å gifte deg og stifte familie i framtiden? 

Jeg har alltids vært fast bestemt på at jeg ønsker å gifte meg, men å stifte familie er noe jeg aldri har hatt behov for. Jeg ønsker ikke å få barn til verden om jeg ikke har tid til dem, eller at jeg kommer til å føle at dem står i veien for andre mål i livet. barn er nydelige, men jeg vil ikke være egoistisk å få barn fordi status eller fordi jeg bare vil ha, men så må barnet være på barnehage fra det åpner til det stenger. bare det å få barn i denne verden er noe som ikke frister, ettersom det skjer så mye vondt. Bare det presset unge møter i dag, jeg ønsker ikke at barnet mitt skal vokse opp i et slik samfunn.

 

Hva liker du å drikke av alkohol om du skal ut på byen?

Hvitvin, Champagne og Tequila er favorittene ♥

 

Kjole – HER

 

Hvem er du på fest?

Haha, godt spørsmål! Jeg er litt av alt vil jeg tro, det kommer helt ann på hvem jeg er med. Som oftest så ender jeg opp å strippe på vorsj når vi har drukket en del, haha! Jeg er i alle fall den som danser og har det gøy hele natten. 

 

Hva må til for å bli kjent med deg?

Det er faktisk et utrolig vanskelig spørsmål ettersom jeg ikke er så lett å komme inn på. Er du gutt så er det nesten mission impossible, ettersom jeg ikke er interessert i å bli tjent med andre menn for tiden. En kan selvfølgelig prøve å sende en melding på Instagram eller Facebook (ikke snapchat!), men da helst mer enn bare ett “hei”. Samtidig på en ikke ta det personlig om jeg ikke får svart, for jeg svarer ikke om jeg føler at jeg bare kommer til å kaste bort tiden min og din på å svare.

 

Er du singel? 

Nei, det er jeg ikke. Jeg er ikke i noe offentlig forhold heller, men jeg har en spesiell som jeg ønsker å prioritere som gjør at jeg ikke er ledig 😉 

 

Hvis du skulle hatt en normal jobb, hva hadde det blitt? 

Drapsetterforsker, hvis det kan regnes som en normal jobb 😛

 

Kan du legge ut hva du kjøpte for å starte å game? 

 

 

Er det han du var på ferie med som du holder på med? 

Nei, vi er bare venner den dag i dag. 

 

Hvor fikser du neglene dine?

Jeg fikser både negler og vipper hos Torshov Beauty. 

 

Kunne du funnet på å operert rumpa?

Jeg husker jeg vurderte det en liten periode, men det var da jeg investerte penger i PT. Jeg vet at jeg har et bra grunnlag for å bygge opp en bra rumpa, så det var bare latskap om jeg skulle lagt meg under kniven for noe jeg kunne trent meg opp til. Mye finere resultat er det også med naturlig trent rumpe!

 

Beskriv drømmetypen? 

Utseendemessig så er jeg egentlig ikke så kresen, ettersom personligheten er så mye viktigere. Det som er et krav er at han er høyere enn meg og eldre, helst mørkt hår (tiltrekkes ikke så lett av blonde/lyse menn).  Utenom det så kommer det til de viktige tingene: interesser og personlighet. Det er ikke en hemmelighet at jeg ikke er som alle jenter, jeg har mye bagasje og en jobb som ikke hvem som helst kan godta. Jeg trenger en som kan se forbi dette å faktisk se meg, noe svært få får til. Det er ingenting jeg elsker mer enn å tilbringe lange netter med å snakke om løst og fast. En god samtale og føle at du kan si alt du tenker på uten å føle at du blir dømt er bedre enn sex. En bestevenn som du har livet ut ♥

 

Savner du strippejobben?

Det er selvfølgelig rart å ikke jobbe på kveldene lengre, men samtidig utrolig godt! Det er deilig med fri nå, for da får jeg prioritert andre ting som betyr mye for meg. Savnet kommer nok når det har gått en måned eller to. 

 

Body – HER

 

Hvor ser du deg selv om 10 år? 

Muligens gift, om ikke samboer. Kjøpt meg hus/leilighet med sjøen slik at jeg kan ta med meg en god bok og en kopp kaffe en varm sommerdag å sette meg på verandaen og høre bølgeskvulp i bakgrunnen. Jeg har en liten pomeranian, om ikke 2. Jeg lever enda av skriving og YouTube, å muligens et TV program i min høre hånd 😉 

 

Savner du foreldrene dine? 

Not really. Eller jeg savner dem de var, ikke dem de er den dag i dag. 

 

Kan du ramse opp alle jobbene du har hatt? 

Utvask av barnehager, instruktør på treningssenter for barn, barnepasser på treningssenter, selger på sminkebutikker, kassedame på dagligvare, negledesigner, selger av telefon/pc-er, kassedame på elektro butikk, ansatt på normal og vertinne på utested. Det tror jeg var alle før jeg begynte som stripper ♥

 

Jumpsuit – HER

 

xoxo ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg