Q&A: Kjæreste, PH 2020, Onlyfans ++

 

Hvor høy er du?

1,65.

 

Ettersom du er naturlig rødhåret, hva er hemmeligheten bak brunfargen?

Mye tid og tålmodighet. Regelmessig i solarium, hvor jeg måtte begynne med 5 minutter, for så å bygge meg oppover. Samtidig så er jeg ikke lengre rødhåret, så mulig det er noe som har forandret seg. Det vet jeg ikke. Jeg har vært flink å smøre meg med solfaktor, samt brukt betakaroten. 

 

Hvor høye er stripper skoene dine? 

Har 2 par, hvor det ene er 17cm og det andre 20cm. 

 

Hva var drømmejobben din som yngre? Har du alltids visst at du ville bli stripper?

Drømmejobben som liten var sangstjerne eller toppblogger faktisk. Helst en sangstjerne som var tjent for både stemme og opptreden ettersom jeg elsket å danse. Jeg visste ikke at det fantes stripper i Norge før kanskje 2016, så det var ikke planlagt. 

 

Har du kjæreste?

Nei. 

 

 

Har du noen gang tenkt på å jobbe i større byer som LA? 

Har selvfølgelig tenkt tanken, å det kommer nok en dag til å skje. LA har jeg hatt lyst til å reise til uansett som ferie, så plutselig tar jeg 2 fluer i en smekk 😉

 

Kunne du tenke deg å være med på Paradise Hotel 2020?

Hadde jeg fått tilbudet så ja, men jeg gidder ikke å søke nå som jeg skal på skole. Hadde jeg fått tilbudet nå så hadde jeg faktisk avbrutt skolegangen til senere, men siden en ikke får svar før relativt sent på året så står jeg over. Jeg har meldt meg på 1 gang, å jeg kom ikke med. Hvorfor skulle resultatet være annerledes i år. 

 

Hvor mye penger brukte du på ferien?

Kanskje rundt 25-30.000? 

 

Hvor fikser du neglene dine? 

Daisy Nails Oslo. 

 

Betalte du han du reiste med med seksuelle tjenester?

Haha, nei det gjorde jeg ikke. Han er en god venn, ikke Suger Daddy 😉 

 

 

Holder du på med noen, eller har en greie med noen?

Nope, 100% singel. Akkurat nå så er det slik jeg ønsker å ha det. Jeg har lagt bort alt av tid og krefter til dating og menn, for jeg har ikke lyst til å rote meg bort i noen andre med øyeblikket. Blitt ganske lei av menn. 

 

Har du noen nye reiser planlagt? 

Skal til London i julen, ellers så er det lite planer så langt. 

 

Har du noen store mål for 2019?

♥ Tjene min første million.

 

Sist du hadde sex? 

Søndag.

 

Hva er den Onlyfans du legge ut om?

Det er det nye for min tidligere Premium Snapchat. Mye enklere løsning, samtidig som bildene som blir lagt ut der ikke forsvinner. (Aldersgrense 18+) KLIKK HER FOR TILGANG 

 

xoxo ♥

 

 

4 kommentarer
    1. Siden du skriver du hadde sex sist på søndag, var det med reisefølge ditt som du sier kun er en god venn?

      1. Hjemreisen var søndag, så nå kan dere spekulere om det var han eller en som jeg møtte så fort jeg var hjemme 😉 Kanskje jeg møtte en annen mens vi var på ferie, who knows ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg