Q&A: mine nye pupper

1 uke etter operasjonen

 

Er du fornøyd med resultatet denne gangen? 

Ja, denne gangen er jeg tusen ganger mer fornøyd med resultatet! De er akkurat slik jeg ønsket meg ettersom jeg ikke ønsket et naturlig resultat. Jeg kan ikke vente til jeg kan begynne å gå med normale klær og topper igjen.

 

Hvor mye hadde du i puppene før?

425 cc.

 

Hvor mye har du i puppene nå?

450 cc.

 

Over eller under musken?

Over.

 

Runde eller anatomiske proteser?

Hadde anatomiske før, men byttet til runde nå.

 

(før)

 

Hvorfor måtte du operere på nytt? 

Fordi det var nødvendig med løft, noe vi ikke gjorde første gang. Han ønsket helst å unngå løft med tanke på at jeg var så ung, samtidig som jeg måtte ta løft igjen etter en eventuell fødsel. Dessverre så så vi i etterkant at løft var nødvendig for det perfekte resultatet jeg ønsket. 

 

Hvor opererte du deg, og måtte du betale noe denne gangen?

Jeg opererte meg i Istanbul hos Esteworld. Eneste jeg betalte for var flybilletten og bytte av silikon, resten var på deres regning. De både henter og bringer meg til flyplassen, til og fra sykehuset, 1 uke på hotell og 1-2 netter på sykehuset etter operasjonen hvor jeg får regelmessig smertestillende og alt. Jeg elsker ordningen deres, følte meg alt for mye hjemme der. 

 

Hvor vondt var det fra 1-10?

Kanskje 3. Når jeg lå i ro så gjorde det ikke vondt i hele tatt, men det var når jeg skulle reise meg opp av sengen de første dagene og når jeg lo at det gjorde litt vondt. Var aldri noe hysterisk vondt. Føltes mer ut som ekstremt gangsperre etter en skikkelig hard treningsøkt.

 

Verste med operasjonen?

Det må være tiden etter hvor en må gå og sove med en støtte-BH i minst en måned, kan ikke trene på 6 uker, ikke løfte så mye med armene og ikke sole seg uten topp eller tape som dekker arrene.

 

2 dager før 2. operasjon (Foto: @kristianjoeraandstad)

 

Hvis du skulle operert noe annet, hadde du dratt tilbake til samme plass?

Det hadde jeg faktisk. Til tross for at jeg var litt uheldig så var de så utrolig flinke når det kom til reklamasjon. Hørt om andre sykehus i Tyrkia hvor du ikke får tak i dem om de har gjort noe feil. Jeg elsker at en får ligge over på sykehuset en natt, i motsetning til Norge hvor du blir kastet ut bare noen timer etter operasjonen. Ikke rart en føler mer smerte her i Norge med tanke på hvor mye mer medisiner en får i Tyrkia. Samtidig så føler jeg ikke Norge ligger så langt framme når det kommer til plastisk operasjoner, for de utfører det ikke like mye som f.eks. Tyrkia. Slik som når jeg gikk på konsultasjon her i Norge, han visste ikke hva han kunne gjøre med problemet. 

 

Hvem opererte deg? 

Doktoren heter Emrah Aslan og er verdens hyggeligste. Det var absolutt ikke noe pinlig eller rart å komme tilbake til han for å fikse dem igjen. Han kom på fridagen sin bare for å sjekke at alt var bra etter operasjonen og er lett å få tak i om jeg lurer på noe i etterkant. Skulle jeg operert meg igjen så hadde han vært mitt første valg.

 

xoxo ♥

4 kommentarer
      1. Hos f.eks Aleris står det på hjemmesiden at bare brystløft starter fra en pris på 45 300,- så det kommer sikkert på MINST 50 000,- med silikon også. Jeg betalte rundt 30 000,- da jeg også fikk løft inkludert og 1 uke på hotell. På Aleris blir du sendt hjem samme dag som du opererer.

    1. Hei!

      Ser at du skriver du må bruke støttebh i minst en måned, men ut ifra snap så bruke du jo ikke detta?
      Blir ikkje detta imot legen anbefalinger, dersom du sjøl ønske et bedre resultat enn forje gang ?

      1. Støttebh er ikke fint, så selvfølgelig tar jeg den av for 2 minutter for et bilde. Det har ikke noe påvirkning på puppene. Blir som e ta den av for å dusje. Selv om jeg legger ut et bilde uten så betyr ikke det at jeg får 24/7 uten

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg