Q&A – penger, leilighet, kroppspress ++

God morgen snupper! 

 

Ny uke, å ikke hvilke som helst uke heller! Det er nemlig starten på et nytt kapittel i livet mitt hvor jeg ikke lengre (i alle fall ikke på lang tid) jobber natt. Nå blir det tilbake til å sove om natten, være våken om dagen. Så for å hjelpe meg til å greie å snu om slik at jeg greier å våkne tidligere så flyttet jeg PT-timene mine med Henrik slik at når vi er ferdige så er dagen så vidt begynt. Normalt så pleier jeg å sove nå, å jeg våkner opp om 1 time! 

 

Men i den sammenheng så har det dukket en del spørsmål som jeg tenkte å svare på dem sammen med andre spørsmål dere har lurt på i løpet av uken som gikk: 

 

 

Hvordan skal du greie deg uten lønn i 4-6 måneder? 

Det blir ikke et problem. Fordelen med å ha flere baller i luften 😉 

 

Hva tjener du penger på nå? 

Nå tjener jeg penger på Bloggen og Onlyfans (HER). Samtidig så er målet å bygge opp YouTube-kanalen (HER) min mens jeg har fri, ta litt råe bilder til Instagram (HER) og teste ut Twitch. 

 

Hva skal du finne på når du har fri? Skal du reise? 

Skal jo operere i slutten av Juli i Istanbul. Så når jeg kommer hjem så kan jeg ikke være så aktiv, så da blir det å prøve meg i gaming verden. Så har jeg også endelig muligheten til å være sosial med vennene mine og familien min i Gjøvik. 

 

Hvor mye tjener du i måneden? 

I juni hadde jeg en inntekt på 106 062,- . 

 

Hvor har du lyst å kjøpe leilighet? 

Blir nok værende i Oslo, men da er målet å flytte til Tjuvholmen i nær framtid. Ingenting jeg elsker mer enn sjøen som utsikt når jeg våkner. 

 

 

Føler du at du er med på å skape kroppspress? 

Jeg føler ærlig talt ikke det nei. Mulig jeg skaper et kroppspress, men det bryr jeg meg egentlig fint lite om. Det med kroppspress er et tema som folk er ALT for sensitive om. Viser du at du er på trening så skaper du kroppspress nesten, patetisk. Jeg jobber beinhardt for kroppen min, så om en eller annen ønsker samme resultat så må en slutte å sutre og begynne å jobbe for det. Ja, det er viktig å være fornøyd med den kroppen en har, men en skal faen ikke klage på kroppen sin om en ligger i sofaen og spiser potetgull og ikke får sixpack. Jeg har min kropp, å jeg gjør absolutt hva jeg vil med den uansett hva signaler andre får av det. Du gjør det du vil, jeg gjør det jeg vil. Ferdig med den saken. 

 

Nå var det sikkert noen som følte seg fornærmet av min uttalelse, men jeg skal ikke slutte å gjøre det jeg gjør bare for at andre skal føle seg bedre.

 

Blir det Bergen? 

Nei dessverre så ble det ikke det, for da måtte jeg reist i dag. Ble heller hjemme slik at jeg fikk kommet i gang med jobb. 

 

Hvor mye penger brukte du på Louis Vuitton? 

Ble noen lapper. Skal lage en unboxing video denne uken av alle veskene! 

 

Kjøper du alt selv, eller har du fått noe av det? 

Kjøper det meste selv, men noe har jeg også fått i gave. 

 

Drømmedestinasjon? 

Maldivene! Men det er en plass som jeg vil reise med typen min, for jeg synes det er en så romantisk plass. Å jeg reiser ikke til Maldivene med mindre jeg får bo i bungalow i havet med et basseng! That´s my goal ♥

 

xoxo ♥

7 kommentarer
      1. Hehe jeg hadde ikke brukt 20-30.000 om det ikke var noe jeg var interessert i. Plutselig tjener jeg ingenting på det heller. Jeg velger å begynne fordi jeg har lyst å ha noe kjekt å holde på med etter operasjonen som ikke innebærer for mye bevegelse. Så når jeg begynte å snakke høyt om dette så kom oppfordringene om at jeg burde starte å streame det også 🙂

    1. Selvfølgelig gjør hun det. så er det jo jævlig gøy og😂👍hadde du hat mulighet å tjene peng på å streame, hadde du sikkert gjort det du og.

      1. Jeg gjør det allerede 😂 🤷🏻‍♀️ Men gaming er noe jeg har holdt på med i årevis og er noe jeg virkelig har lidenskap for… Synes det er litt teit å gå ut med 20-30k når du ikke vet om du fortsatt kommer til å være like interessert om noen måneder. Virker mer som en investering enn en interesse.

        Det var ikke noe personlig mot Christina, digger både hun og bloggen hennes …

        1. Det var flere grunner til at jeg investerte så mye penger i denne dataen ja. Nå som jeg opererer meg så skal jeg sitte mest mulig i ro i minst 1 mnd, å det å sitte i sengen med en liten bærbar er ikke særlig behagelig. Ikke er det så mye å finne på på den heller. Så derfor tenkte jeg å investere i en skikkelig pc slik at jeg kan sitte å jobbe på den, samt spille det jeg skulle like å spille mens jeg må være inne. Men om jeg tjener penger på noe streaming er ikke så viktig <3

    2. På Haugesunds Avis står det at du tjener mellom 20 og 40k i måneden brutto- lyver du til avisen eller på bloggen?

      1. Det stemmer at jeg sa et mindre beløp i avisen enn det jeg tjener, men det for en grunn. Noen tjener rundt det i måneden av å jobbe, noen tjener mer og noen tjener mindre. Jeg ønsket ikke å oppgi hva jeg nøyaktig tjente fordi det kan medføre økt interesse for å starte opp, noe som kan medføre at de går på en smell. Dette yrket er ikke for alle.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg