Q&A / Silikon, Ny Operasjon, Kjøpe leilighet?

Hva hadde vært drømmejobben din bortsett fra å være stripper?

Det må være blogger ♥

 

Siden du sa du kanskje trengte brystløft, «henger» pupppene dine litt nå etter silikon? Eller ble det rettet opp?»

Puppene mine henger ikke lengre nei, selv uten brystløft. Dem er dråpeformet, noe som gjør dem utrolig naturlige i forholdt til størrelsen, men de er blitt rettet opp ja. 

 

Er håret ditt ekte?

Jepp, eneste jeg gjør med håret er å bleke det. 

 

Hvordan får du så hvite tenner og fint smil?

Blanding av å champagne og tannpuss ;P

 

Hvor ofte trener du?

3 ganger i uken ca. 

 

Hvor gammel vil du være når du får barn?

Spørsmålet er mer om jeg noen gang vil ha barn. 

 

 

Hvor mye tjener du på Onlyfans?

Nå har jeg ikke hatt den i en uke engang, men fortsetter det slik som det har gjort nå så kommer månedslønna mi til å i alle fall dobles ;* KLIKK HER FOR Å FÅ TILGANG (18+)

 

Ble nippelen flyttet på og forminsket når du tok silikon?

Nei, de gjorde ingenting med nippelen min.

 

Hvordan er selvtilliten etter operasjonen?

Fantastisk, men det var den før operasjonen også. Så om du ønsker å øke selvtilliten så hjelper ikke operasjon dessverre, det må andre ting til for å bedre den. 

Vil du operere mer? Isåfall hva?

Har tenkt tanken ja. Hva jeg har vurdert tror jeg ikke jeg skal si så mye om før evt. jeg hadde bestemt meg for det.

Hvordan synes du det er å bo alene vs i kollektiv?

Så mye bedre å bo alene for min del. Liker å kunne styre på slik som jeg ønsker uten å ta hensyn til andre. Ting som do-kø, badet er opptatt, å gå opp i hverandre når en skal lage mat, måtte kle på seg hver gang en skal ut av rommet. Nei, det orker ikke jeg altså! Jeg liker å ha mitt eget ♥

Har du planer om å kjøpe leilighet?

Ja, målet er å få kjøpt noe innen 1 år. 

 

Kan du fortelle om hvordan du sparer til leilighet?

Jeg legger 50% av lønna mi inn på BSU. 

 

Hva er kravene du har til leilighet og hvor vil du kjøpe?

I første omgang så har jeg ikke så mye krav, for jeg ønsker å kjøpe for så å fikse det og selge igjen. Drømmeleiligheten min ligger på minst 10 millioner, så jeg må begynne en plass for så å bygge meg opp til målet mitt. Det som er nok ganske sikkert er at leiligheten jeg kjøper blir i Oslo. 

 

xoxo ♥

6 kommentarer
    1. Hvordan kan du legge 50% av lønna på BSU hver måned når maksgrensen du kan sparr på BSU er 25 000 kr i året?

      1. Maksgrense er ikke 25000, 25000 er maks det du får skattelette på. Du kan sette inn hele totale maksbeløpet på en gang om du ønsker det

    2. Haha det samme lurte jeg og på Anna. Hun har nok skrevet noe feil her regner jeg med… Ellers er det noe som ikke stemmer 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg