Q&A: Sist jeg snakket med foreldrene mine, tilbake til Bergen, begynne å strippe igjen?++

 

Hva kjøpte du fra Louis Vuitton?

Belte, deksel, 2 par sko og solbriller til søsteren min ♥

 

Hvor bor du nå?

Oslo. 

Når begynner du å strippe igjen?

Når puppene har grodd skikkelig og jeg føler at jeg kan begynne å danse igjen. Det kan ta alt fra 3-6 måneder med tanke på at det er var en større operasjon. 

 

Skal du snart tilbake til Bergen?

Har veldig lyst, så mulig jeg tar en tur innom Bergen igjen før jeg starter opp i Oslo slik som sist når jeg fikset puppene. Elsker Bergen, så har veldig lyst å dra ned igjen. Mulig jeg drar bare for kos også. 

 

 

Hvem fikset flettene dine?

De ble fikset hos Adam og Eva Arkaden. 

 

Kunne du hatt kontakt med foreldrene dine igjen hvis de hadde ønsket det?

Ikke så lenge de er en del av den religionen nei. 

 

Hva skal du gjøre nå som du ikke kan jobbe på strippeklubb pga. operasjonen?

Gjøre akkurat det jeg har lyst til. Slappe av og fokusere på andre ting hjemme, bli skikkelig frisk igjen, møte vennene mine osv. 

 

Skal du tilbake til Istanbul for den andre operasjonen du snakket om også?

Nei, den blir gjort i Norge. 

 

 

Kjenner du Aune Sam godt? Har dere hatt sex?

Ble kjent med han ganske så rett etter jeg flyttet til Oslo, men kjenner han ikke så kjempe godt. Nei vi har ikke hatt sex.

 

Kunne du vært naken i en musikkvideo om du fikk bra betalt? 

Uten tvil ja. Har du sett musikkvideoen til Cardi B – Press? Elsker den videoen! Hadde ikke hatt noe som helst problemer med det.

 

Tar du privat show hjemme hos folk?

Akkurat nå gjør jeg ingenting med tanke på at jeg ikke kan, men når jeg starter opp igjen ja. Men gjør bare godt betalte jobber. 

 

Sist du snakket med foreldrene dine?

Måtte ringe dem rett før jeg reiste fordi PC-en jeg kjøpte ble feilsendt til dem. 

 

xoxo ♥

6 kommentarer
    1. Ang. dette med å påta seg jobber av denne typen hjemme hos folk, så kan det jo ikke benektes at det foreligger en ikke ubetydelig risikoøkning kontra det å opptre i offentlige lokaler du/dere er nødt til å ta hensyn til.. Hva gjør du m.h.t egen sikkerhet på slike oppdrag?..

    2. Er den nye operasjonen av helsemessige årsaker eller kosmetiske? Mtp du skal ta den i Norge.. Og er det bestemt at du skal ta den? Vet ikke om du har nevnt hvilken operasjon det er snakk om..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg