Q&A: Strippeklubben i Bergen

Flyttet til Bergen? 

Nei, jeg bor enda i Oslo. Ville bare besøke klubben igjen for litt variasjon av mennesker og plass.

Hvilke klubb liker du best av Bergen og Oslo? 

Er utrolig glad i begge plassene, for de har forskjellige systemer som gjør det utrolig deilig å bytte litt på når en ønsker en forandring. Men skal jeg velge så må det bli Oslo, ettersom beboerne der har ødelagt mye for klubben etter de prøvde å stenge den. Klubben er fantastisk, men kunne vært enda bedre om ingen skulle ødelagt litt for dem.

Hvor lenge blir du i Bergen? 

3-19 februar.

Hvorfor er du ikke interessert i å møte folk utenfor jobb? 

Jeg har fått en del forespørsler, spesielt av menn ang. dette. Grunnen til at jeg ikke er interessert eller takker nei er fordi jeg rett og slett fordi jeg har øynene mine på noen andre 😉

Hva heter klubben du jobber på i Bergen? 

After Dark Gentlemen´s Club.

Hvor bor du mens du er der? 

Jeg bor i kollektiv med resten av danserne, så det er utrolig greit. Vi bor både sentralt og gratis, så utrolig fornøyd med det!

Tjener du mer i Bergen eller Oslo? 

For meg så er det ganske 50/50.

Hvor mange jenter er dere i klubben? 

Nå er vi 5 jenter som jobber i klubben ettersom det ikke er høysesong.

Har du noen gang blitt betatt av en kunde? 

Ja, det har jeg 😉

Hvorfor har du aldri testet klubben i Trondheim? 

Fordi Trondheim ikke er interessert.

xoxo ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg