Q&A: stripping, lønn, dating ++

Skatter du av Onlyfans?

Ja, skatter av ALT. Blogg, stripping, Onlyfans osv…

Hva er enkeltmannsforetak?

Det er en måte å starte en liten bedrift på. Så jeg har rett og slett min egen lille bedrift som jeg driver. Hvem vet, plutselig er den så stor at jeg har min egen skyskraper med kontorer hvor folk jobber for meg (haha, ja det var en joke!).

Hva er ditt verste mareritt som du har opplevd? 

Det må jo uten tvil være det at foreldrene mine som var det næreste jeg hadde sviktet meg. Når dem som var mine nærmeste kunne snu ryggen til meg så lett og bare gi meg opp, det var det vondeste jeg har opplevd i livet så langt. Dette var før jeg til og med hadde brutt ut av religionen, så det gjorde det mye lettere når jeg faktisk skulle ta det steget 1/2 år senere.

Pleier du å sove med klær på? 

Nei, sover alltids naken med mindre jeg har sovebesøk, da har jeg på en string.

Kommer du til å være mer åpen for dating i 2020? 

Jeg er på date med en ny mann hver dag på jobb, så jeg synes jeg er flink med å date jeg. Haha. Jeg greier til og med å holde regelen min om ikke å ha sex på første møte selv om det er mye alkohol på daten.

Hvor er julekjolen du la ut på IG fra? 

FashionNova.

Hvor mye brukte du når du var i London?

Rundt 50.000,-

Hva gjorde du på nyttårsaften? 

Lå hjemme med urinveisinfeksjon, “Yey”.

Hvor lenge har du vært singel?

Litt over 1 år nå.

Er du singel den dag i dag?

100%

Sist du hadde sex? 

I fjor (haha, den vitsen er så dårlig, men samtidig så måtte jeg bare)

Tror du at noen av dem du har møtt i livet ditt er “The One”?

Nei, langt ifra. Hadde jeg hatt den følelsen om noen så hadde jeg faktisk satset litt mer, haha.

Hvorfor havnet du på String av alle stripperklubbene i Oslo?

Jeg var faktisk på audition på Blaze kanskje 1-2 år tidligere fordi hun som lærte meg å strippe hadde jobbet der, men da fikk jeg ikke jobb pga. jeg rett og slett ikke så bra nok ut. Så da jeg valgte å prøve på nytt så valgte jeg String fordi en av stripperne jeg fulgte på Instagram jobbet der. Jeg visste ikke om andre enn disse 2 akkurat da. Så ganske tilfeldig, men så utrolig glad for at jeg endte opp på String i stede for de andre plassene!

Meste du tjente på strippeklubben? 

Ettersom vi får utbetalt lønn hver uke så er vell rekorden min så langt 30.000 på 1 uke.

Minste du tjente på stripperklubben?

Minste må ha vært minstebeløpet på 3.500 i løpet av 1. uke. Det er ikke alltids like lett å jobbe i den bransjen, for plutselig kan du sitte på klubben 1 uke uten noen kunder innom. Slik skjer.

xoxo ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg