Q&A – stripping, onlyfans, ny operasjon ++

 

Omg, dere skulle bare visst hvor mye jeg gleder meg til å krype under sengen igjen. Jeg har allerede vært på jobb i 1 time, så bare 5 igjen. Heldigvis så pleier det å være ganske rolig på mandag, å om det er kunder så blir det mest å sitte og prate. Selv så liker jeg faktisk å jobbe i hverdagen i stedet for helg ettersom det er roligere, men samme sum av penger i de fleste tilfeller. 

 

Jeg vil bare at dagen skal gå fort slik at tirsdag kan komme. Det er nemlig i morgen jeg muligens får dato for ny operasjon, så jeg er bare så gira på å få lagt planene videre. 

 

Her kommer foresten ukens spørsmål fra spørsmål dere stilte forrige uke:

 

(kveldens outfit)

 

Hvor høy er du? 

1,65

 

Hvor bleker du håret ditt, å hvor mye ligger det på? 

Jeg bleker det faktisk selv, å det koster meg maks 300,- Jeg pleier å kjøpe blekingen til Depend. 

 

Hvor lenge tror du at du kommer til å strippe? 

Vanskelig å si faktisk, men jeg har satt en aldersgrense på 30 år. Hvem vet, plutselig kan jeg jobbe der i 7,4 eller 2 år til. Eller bare noen måneder, det vet jeg ikke. Det skjer så mye for tiden som gjør at jeg ikke greier å vite hva som kommer til å skje. 

 

Er du interessert i noen? 

Nope, ingen i kikkerten ettersom jeg la den på hylla 😉 

 

Hva viser du på Onlyfans? 

Det er ikke uten grunn det er 18+ som er aldersgrense på siden. Jeg kan enkelt si at du ser minst like mye som du hadde sett om du kom og besøkte meg på strippeklubben. BLI MEDLEM HER 

 

Når du skal operere puppene dine, skal du ta mer i eller ha det samme? 

Har tenkt tanken på å fylle litt mer, så får se hva legen sier. Formen kommer jo til å bli helt annerledes også, så plutselig så trenger jeg ikke mer enn det jeg har. 

 

Når begynner du å game? 

Først må jeg finne ut om jeg skal opereres i Norge eller utlandet, ettersom det blir en god del dyrere å operere i Norge. Så fort det er oppklart så vet jeg hvor mye jeg kan bruke til PC, eller om jeg må vente litt. 

 

Hvordan har du råd til så mye klær, smykker og Burberry varer? 

Hva kan man si: jeg elsker menn 😉

 

Viktigste i et forhold? 

Kommunikasjon og ærlighet. 

 

Skal du på noe festival i sommer? 

Nei, ikke lagt noe planer om det dessverre. Skulle ønske jeg gjorde. 

 

xoxo ♥

 

3 kommentarer
    1. Heia! Ville bare kjapt innom å anbefala ps4 på det sterkaste! huske me spilte mye pc og ps4 når me va små ❤ f.eks lemony snickets a series of unfortunate events 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg