Q&A

Skal du flytte eller skal du og søsteren din bo i leiligheten du bor i nå? 

Vi driver å ser på leilighet allerede, så det blir uten tvil å leie en større leilighet ettersom jeg bare leier en 1-roms leilighet den dag i dag. 

 

Skal søsteren din også starte å strippe?

Nei, hun flytter til Oslo for å jobbe litt for meg og studere. 

 

Hvor gammel er søsteren din?

20 år, noe hun ble nå den 11. august. 

 

Hva synes foreldrene dine om at søsteren din flytter til deg?

De hadde ingenting i mot det ettersom hun er 20 år. 

 

Hva heter søsteren din på Instagram? 

@melissalegreid

 

 

Hvor mye betaler du søsteren din for å jobbe for deg? 

Det kommer helt ann på hvor mye hun skal jobbe selvfølgelig, men det blir vell sikkert det en normal ansatt ligger på, 20-30k før skatt. 

 

Vil du si at du skjemmer søsteren din ut? 

Kanskje litt ja, men hun må også jobbe for mye av det slik at det går litt opp i opp. Søstrene mine er det viktigste i livet mitt, så jeg ønsker dem selvfølgelig alt det beste.

 

Dater du noen nå?

Nei.

 

3 ting som er et must på menn du dater? 

Minst 1.80 høy, mørkt hår og eldre enn meg. 

 

Favorittmat?

Sushi ♥

 

 

Hvor kjøper du alle klærne dine?

Meste jeg har i skapet er fra FashionNova og FemmeLuxe. 

 

Har du noen gang blitt kjent igjen på gaten når du er i Oslo? 

Faktisk, å jeg får sjokk hver gang det skjer. Men hver gang det skjer så blir jeg overlykkelig, fordi da vet jeg at jeg faktisk har gjort et så stort inntrykk på noen til at de faktisk kjenner meg igjen når de ser meg i virkeligheten. Var en som kjente meg igjen selv med solbriller på, da ble jeg sjokkert!

 

Hvorfor har du ikke så mange sponsorer ettersom du er en ganske kjent blogger? 

Hehe, godt spørsmål. Neida, det med sponsor fungerer faktisk ikke slik som folk flest tror. Det er ikke slik at du bare får fullt av sponsor forespørsler hvis du har mange lesere, du må selv kontakte de fleste av bedriftene du ønsker å jobbe med. Selv så føler jeg ikke jeg er stor nok til å få den æren av å bli sponset, ettersom jeg ikke føler jeg kan gi tilbake det jeg ønsker. Samtidig så er jeg veldig nøye på hvem jeg ønsker å samarbeide med ettersom jeg skal skrive helhjertet om produktene eller tjenestene deres. Jeg vil at dem som samarbeider med meg skal føle at de får mins like mye utbytte om ikke enda mer av samarbeidet. 

 

 

Har du ikke sjekket ut den nye videoen min så gjør gjerne det! Denne gangen viser og snakker jeg om tiden etter operasjonen, hvordan de ser ut og hvordan den første måneden har gått. Dere får også se dag 5 i Istanbul hvor vi shoppet, dro på sjekk på sykehuset og nyter siste dag i byen. 

 

xoxo ♥

8 kommentarer
    1. Er søsteren din også gått ut av jehovas vitne? Siden hun bor sammen med deg som er «utstøtt»?
      Skjønner dere er søstre, tenker bare i forhold til det sku skrev en gang om at familie ikke har lov å ha kontakt med de som er gått ut av religion.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg