seksuelt frustrert

Reklame | Leading Light Bergen

 

I en bransje som denne, så tar mange folk det som en selvfølge at vi kvinner er seksuelt frustrerte 24/7. Hvordan kan en ikke bli det av å ta på seg selv, være naken og så intim med en mann uten å få noe seksuelt ut av det? Godt spørsmål. Overraskande nok så er det svært sjeldent en blir seksuelt frustrert på jobb, å det tror jeg mange av de andre jentene kan si seg enige i. Når en danser på f.eks. 10 menn i løpet av en kveld, så kan en ikke bli tent på alle sammen. Jeg elsker å strippe. Jeg lever meg inn og nyter øyeblikket, men tent blir jeg ikke. Det er jo ikke akkurat der jeg ser for meg at jeg kommer til å finne mannen i mitt liv. Men så kommer det visse unntak… 

 

Tatovering tatt hos @leadinglightbergen av @emanuelpolotattoo.

 

Det er ikke å skjule at jeg har hatt perioder hvor jeg ikke får en kunde ut av hodet. Når du tilbringer flere timer med en mann som du bare klaffer perfekt med, en som gjør at du glemmer at du er på jobb, sammen med noen flasker champagne. Da er ting og følelser annerledes hvis en plutselig skal danse for han, for da er det allerede knyttet et bånd som bare blir enda mer forsterket. For meg så er sex noe som en ønsker med en person som en føler seg trygg på. En som skjønner deg og som du føler du kan slappe helt av med, samtidig som det er en seksuell tiltrekning. 

 

Men igjen, nei jeg har aldri og kommer aldri til å ha sex med en kunde. Visse regler brytes ikke uansett tilfellet. Nå føler ikke jeg at jeg er i et stadiet i livet hvor jeg vil rote meg bort i noe menn, for jeg ønsker ikke å måtte blande stripper yrket og forhold igjen. Selvfølgelig så kan alt skje, i alle fall når en minst venter det. Jeg skal ærlig innrømme at jeg er overrasket over bergensere, jeg synes faktisk at menn her er både hyggelige, nydelig dialekt og skikkelig good looking! Er godt jeg ikke skal bli her for lenge, hehe. 

 

 

Jeg har blitt ganske forelsket i Bergen denne uken. Nå har det jo vært nydelig vær her mens jeg har vært her, som gjør Bergen enda nydeligere. Jeg kommer til å savne byen og folkene, men samtidig så vet jeg med meg selv at jeg kommer tilbake. Det hadde faktisk vært utrolig kjekt å bare tatt en weekend tur også uten å tenke på jobb. Blitt kjent med nye mennesker, møte gamle venner og bare få se Bergen.

2 kommentarer
    1. Hvilken aldersgrense er det for å komme inn på strippeklubben i Oslo? Og koster det penger, er man pliktig til å kjøpe champagne o.l om man kommer inn

      1. Aldersgrensen er 20 år i Oslo. Inngangen ligger på 200,-
        En er ikke pliktig å kjøpe noe når en kommer inn, men da kan en ikke forvente å få noe ut av kvelden heller. Kjøper du ikke noe så kan du ikke forvente at jentene bruker tid på deg. Jeg bruker bare tiden min på Gentlemens <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg