servert den fineste champagnen og kaster av klærne for flere tusenlapper

God kveld babes. 

 

Da er jeg i Bergen. Koffertene er pakket ut, jeg har fått møtt mine nye kollegaer og jeg har fått funnet meg en liten krok på en kafé som jeg kan sitte og slappe litt av før det blir fullt kjør med total makeover i kveld. Det er noe av det som er kjekt med denne jobben, en møter alltids nye folk. Jeg er ikke sikker på hvor mange vi er denne uken på jobb, men det er i alle fall 5 nye jenter som jeg ikke har møtt før. 

 

Jeg har faktisk savnet Bergen. Fikk en skikkelig god følelse når jeg kom inn i sentrum, i alle fall nå som det er sol og opplett. Sist gang jeg var her var i Desember,  å da ble jeg forelsket i byen. Mørketider, julelys over alt og favoritten min: julemarkedet. Er det en tid en burde besøke Bergen så tror jeg det enten er på vår/sommers-tid eller juletiden. Har jeg rett?

 

Jeg er faktisk ganske spent og nervøs over å starte igjen med strippingen. Jeg var redd for at jeg kanskje hadde glemt litt hvordan å selge til menn, men det fikk jeg svaret på at det hadde jeg ikke. Off! Som kanskje noen av dere fikk med dere gjennom Snapchat (CHRISTINA_LGRD) og Instagram så var jeg faktisk ute på byen på Lørdag. Det var ganske spontant, så vi kom edru. Heldigvis så tok det ikke lang tid før vi ble invitert inn til et VIP bord hvor det var noen herlige gentlemen som vartet oss opp. 

 

 

Etter en liten stund og noen drinker så tar jeg meg selv i å snakke med noen av gutta på samme måte som på jobb. Jeg visste akkurat hva jeg skulle si og gjøre for å sjarmere, noe som gjorde at jeg alltids hadde noe å drikke. Jeg tror nok jeg var den eneste jenta på den klubben så var så interessert i å vite om livet til disse guttene. Men det er jo aldri feil å spør og være interessert i å høre om andres liv, for til slutt så viste det seg å komme fram informasjon som var ganske interessant. Folk kan ha utrolig spennende liv utenfor nattklubben. 

 

Så i helgen fikk jeg varmet meg litt opp, å i dag er jeg klar til å bli servert den fineste champagnen og kaste av klærne for flere tusenlapper. Haha, jeg elsker virkelig livet!

 

xoxo ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg