SEX, DOP OG PENGER

God kveld!

Da var min første uke i Bergen over. Det er helt utrolig å se hvor fort denne uken har gått til tross for at det har vært en relativt rolig uke. Jeg vil si meg utrolig fornøyd med sluttresultatet, for Bergen har gitt meg en veldig bra opplevelse så langt. I begynnelsen så savnet jeg Oslo veldig mye, jeg følte jeg var på feil plass. En plass jeg ikke helt hørte hjemme til. Det jeg glemmer var at jeg følte det på helt samme måte den første uken i Oslo. Nye regler, nye systemer og nye folk, det tar tid å komme inn i en rutine og bli kjent med de andre.

 

Når det kommer til dette yrket så vil jeg si at så å si det meste av ryktene om strippeklubb i Norge er pga. fordommer. Det er rykter uten bevis, de bare antar at det er en del av yrket. For eksempel så tror mange at yrket innebærer sex, dop og penger. En antar at i et så intimt arbeidsmiljø så må kvinnene være veldig seksuelle, noe som innebærer mye sex. Det igjen fører til masse penger som igjen fører til at en blir fristet til å kjøpe dop, for det å jobbe natt og drikke hver kveld er en god grunn til at folk begynner med det. I tillegg så ser folk for seg at strippere har lett tilgang til disse kontaktene, det har jeg selv opplevd at folk tror.

 

Men hva er virkeligheten? Hva av dette er sant, å hva av dette er bare skrøner? Nå forteller jeg min side og hva jeg har opplevd, så mulig andre har opplevd annerledes. Det som er sikkert er at dette i de fleste, så å si alle tilfeller ikke stemmer. Da tar jeg betraktning i norske klubber selvfølgelig. Jeg har så lenge jeg har jobbet ikke fått tilbud om dop, jeg har ikke sett noen bruke det å jeg har heller ikke hørt noen nevne det en gang!

 

Når det kommer til sex så er dette ikke en del av stripperyrket. Jeg kan ærlig si med hånden på hjertet at jeg faktisk ikke har hatt sex eller savnet det fra den dagen jeg startet i dette yrket. Jeg vil heller si at det å arbeide i et slik miljø som er veldig seksuelt så blir du mye vanskeligere tent, det skal utrolig mye mer til for at sex frister. Så unngå å spør en stripper om sex i Norge, det er rett og slett så turn off!

2 kommentarer
    1. Velkomen til Bergen! 😀
      Åååh, har berre positive erfaringar frå strippeklubben her i by’n! <3 Måtte berre slengje det inn; søkte til og med på jobb som bartendar der for nokre år sidan! Alle eg har møtt som jobbar der har vore superkoselege og herlege mennesker, så eg blir skikkeleg irritert på alle som har noko negativt om folk i den bransjen….Hadde glatt vore strippar sjølv, hadde eg berre hatt betre sjølvtillit i tenåra! xD Men det tek kanskje til å bli noko seint no, så det blir på privaten only! Haha!

      Masse lukke til vidare i den fine RegnByen i alle fall! ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg