sex med meg selv

Hvorfor er egentlig slike ting så mye mer skummelt å snakke høyt om? Er det tabu å gjøre i det hele tatt? Nei, det vil jeg ikke si. Jeg kan ærlig påstå at jeg har gjort dette, å det kan til og med være bedre enn normal sex med en mann. Jeg merker jeg faktisk blir ubekvem av å snakke om dette temaet, men samtidig så tror jeg det er bra å få det fram at dette er like normalt som sex. Jeg husker når jeg var Jehovas Vitne så var det å onanere noe som ble framstilt som skittent, det var rett og slett galt.

 

Det er viktig å ta vare på seg selv på alle mulige måter, da også når det kommer til sin egen seksualitet. Dette er faktisk en måte å bli mer kjent med deg selv og din kropp, noe som vil gjøre deg mer sikker på din kropp og hva du liker. Eller hva er dine erfaringer?

 

Når det kommer til å ta vare på seg selv, så er det flere måter å gjøre dette på. Er det ting jeg elsker å gjøre for å booste meg selv og føle meg bedre så er det flere ting. Ta solarium, fikse vipper og negler, hudpleie er bare noen ting jeg elsker å gjøre når jeg har me-time. Jeg har også alltids hatt lyst til å prøve massasje, men har ikke fått kastet meg ut i det enda. Har dere noen plass å anbefale massasje i Oslo? Også den nye behandlingen kalt mesoterapi som alle snakker om etter Kim K. reklamerte for den er noe jeg bare må prøve!

Vipper fikser jeg hos @fluffyvipper, å neglene får jeg fikset hos @daisy_nails_oslo.

15 kommentarer
    1. Alle har vi ulike ting vi liker å gjøre for å ta vare på seg selv. Tror det viktigste er å akseptere og like seg selv <3 Jeg elsker å ta et bad, masse såpeskum, et glass vin og bare nyte. me time 😉 Kos deg videre.
      Jeg tror at alle har testet og utforsket sin egen kropp. Noe annet ville være uvanlig 😉

      1. Et bad hørtes deilig ut! Skulle ønske jeg hadde badekar selv <3 Det er så sant, å jeg skulle ønske flere greier å komme over den streken til å bare akseptere seg selv for den en er 😀 Vi er alle ulike, å det er det som er så fantastisk 😀

    2. Jeg tror dette egentlig er ett ganske tabu tema, men hvorfor skal ikke dette være noe som man kan snakke like mye om som masse annet seksuelt ?

      Jeg er småbarns mamma å den eneste tiden jeg får for meg selv er på kvelden å da lager jeg meg gjerne en kopp tea, tar ansiktsmaske osv for å ta det helt ut å bare kunne være meg å ikke mamma 24/7 🙂

    3. Viktig å bli kjent med sin egen kropp. Da blir sexen bedre og en holder seg ung! Om en bare skal kjøpe 1 apperat anbefaler jeg womenizer! Litt dyrt men det beste jeg har prøvd! Og jeg har prøvd mange…;D

    4. Og utforske sin egen kropp er jo så viktig! Det finnes ikke klare tekster i bibelen om onanering, ikke direkte men skriftstedene blir tilpasset for en bruker litt fra et vers i bibelen og forså og smelle det sammen med et annet vers så det høres ut som det skal være en grov synd!
      Hva skjer den dagen du gifter deg da liksom? Du kjenner ikke kroppen din da.. alle har onanert engang uansett😂 så sånn er det bare. Og du har helt rett i dett du skriver altså.🙌🏻 Kult du turte å ta opp temaet for det er jo stemplet som skittent og tabu..stå på Christina!

    5. Alle menn onanerer, unntakene er ekstremt få, så hvorfor ikke dere. Minuset for menn er at den seksuelle energien forsvinner etter en “tømming”. Ihvertfall en liten stund ☺️. For min del tenner jeg på at jenter onanerer. Gjerne med vibrerende leketøy. Så kjør på. Har du ikke leketøy?

      1. Slik er det med kvinner også, selv om en kan holde på etter en kommer så tar det tid å bygge opp igjen den seksuelle energien på samme måte som menn. Nei, det har jeg ikke brukt penger på.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg