Sexleketøy

 

Hvorfor er det slik at de fleste hadde heller ønsket å vente noen dager ekstra på å fått sex leketøy i posten, i stede for å dra til butikken å få det på dagen? Hvorfor ble jeg stressa av hva jeg så på og hvilke avdeling i butikken jeg var i, bare tanken på hva andre tenkte om meg. Buttplug Christina, virkelig? Å ikke faen om jeg skulle bli sett i avdelingen hvor du kunne finne det mest crazy innen sex, med masker, BDSM – you name it! Hvorfor er det ikke like avslappende som å titte i en klesbutikk? 

 

Jeg husker hvor skitten jeg følte meg første gang jeg faktisk berørte meg selv nedentil. Jeg ville bare vaske hendene med en gang. Anal? Omg, never! Nasty as f***. Det var mine tanker egentlig ganske lenge. Bare slike ting som å runke var urent i religionen, så da var jo det å fingre også en skam tenkte jeg. Så i en alder av 18-19 var jeg når jeg faktisk begynte å prøve å omvende meg selv når det kom til alle disse forskjellige seksuelle hjelpemidlene og måtene. 

 

Selvfølgelig så valgte jeg rosa, haha!

 

Ikke var det noe jeg hørte eller leste mye om, så dette ble selvfølgelig innenfor mine 4 vegger i min lille leilighet på den tiden. INGEN skulle få vite at jeg hadde tatt på meg selv. De kom sikkert til å tenke at jeg ikke fikk meg noe, så jeg ble desperat. Stakkar meg, jeg skulle bare visst bedre 😛 

 

Det er en hel verden av nytelser som vi kanskje aldri har opplevd pga vi ikke tørr, å som vi må selv må ta tak i for å finne ut av. Når jeg ser hva det markedet har å by på så skjønner jeg hvordan mange greier seg så lenge uten sex, hahah! Å bare tanken på hvor mye mer spennende du kan få det med partneren.

 

Har du noe favoritt innen sexleketøy? 

 

xoxo ♥

7 kommentarer
      1. Du betaler med kort, så er veldig ordentlig ordning. Nå har har laget deg en profil så får profilen din et nummer. Så om du ikke ønsker at jeg skal vite hvem du er så skifter du ikke brukernavnet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg