SLETTET FRA SNAPCHAT UTEN VARSEL

Ikke vet jeg hvilke regel jeg har brutt heller…

Jeg tror faktisk ikke det har gått skikkelig opp for meg at det har skjedd. At alle bildene for x-antall år som er lagret der inne plutselig er vekke for godt nå. Mailen kom så plutselig og uten noe forvarsel, så jeg har ikke fordøyd det skikkelig. Men slik det ser ut til så er nemlig snapchaten min SLETTET for godt…

Jeg har prøvd å mailet dem for å prøve å få den tilbake, eller i alle fall få reddet bildene, men jeg har bare en dårlig følelse med det hele. Derfor har jeg tatt å laget meg en ny nå, som jeg virkelig håper forblir denne gangen!

NY SNAPCHAT: CHRISTINALGREID

xoxo ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg