Slik ble min første tatovering!

Reklame | Leading Light Bergen

 

Omg! Det er helt utrolig at etter så mange år, så sitter jeg endelig den dag i dag med tatoveringen jeg har ønsket meg mest. Det å ta den første tatoveringen er den tatoveringen som sikkert de fleste husker veldig godt. Hvordan kommer den til å se ut? Hvor lang tid tar det? Å spørsmålet som en lurer mest på: gjør det vondt? 

 

Jeg var så heldig å få oppleve å bli tatovert for første gang hos @leadinglightbergen av selveste @emanuelpolotattoo. Studioet ligger ganske så sentralt i Strandgaten som er ganske så rett i sentrum. Når en først skal ta en tatovering, så ønsker en selvfølgelig at resultatet blir perfekt og feilfritt. Dette er noe jeg skal leve med resten av livet mitt, så selvfølgelig ønsket jeg å dra til noen som var profesjonelle. Når jeg tittet litt på plasser, så så jeg ganske fort på bildene til @leadinglightbergen at her snakker vi perfeksjonister, noe jeg fikk bevist når jeg kom også. 

 

 

Som dere ser så ble det tatovering på håndleddet. Jeg hadde ikke noe særlig nerver når vi forbedret alt, men jeg hadde droppet maskara i tilfelle tårene skulle trille. Jeg hadde jo hørt at håndleddet var en av de mer følsomme plassene å tatovere. Nervene var rolige helt til han skrudde på nålen, da var det som om alle nervene kom på en gang. Nå er jo jeg vandt med å stikke meg i fjeset med nåler, i tillegg til at jeg nettopp kom meg gjennom en operasjon uten problemer så dette måtte jeg klare. 

 

Å det gjorde jeg, å det ganske bra også. Jeg vil heller si at det var mer ubehagelig enn vondt. Heldigvis så fikk @emanuelpolotattoo meg til å slappe godt av, å jeg følte meg i utrolig gode hender. Jeg hadde uten tvil gjort det samme igjen, å det kommer jeg nok til å gjøre også. Nå har jeg fått meg nok en grunn til å komme tilbake til Bergen, for hvis/når jeg skal ta en ny tatovering så kommer jeg ikke til å dra noen andre plasser enn @leadinglightbergen

 

 

Så her har dere det endelige resultatet: Queen. Det er så mange grunner til at jeg valgte akkurat denne tatoveringen, å det er ikke en overfladisk grunn. Denne tatoveringen er et minne om alt jeg har måttet kjempe meg gjennom alene. Den gir meg en påminnelse om at selv om familien min ikke ønsker meg i livet deres, så betyr ikke det at jeg er verdiløs. Jeg er ikke en prinsesse som trengs å bli reddet, jeg er som en dronning som kan stå på sine egne bein!

 

 

! KONKURRANSE ! 

 

@leadinglightbergen har også i gang en påskekonkurranse som dere virkelig ikke må gå glipp av! Så klikk på @leadinglightbergen for å komme direkte til innlegget! 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg