Slik feiret jeg kvinnedagen i Istanbul!

God kveld babes. Håper alle har hatt en nydelig kvinnedag, uansett hvordan dere har tatt i bruk dagen. Noen har kanskje gått i tog, unt seg det lille ekstra, eller så har det kanskje vært en normal dag med jobb og skole hvor dagen har blitt markert i tankene. Uansett så er dette en dag hvor kvinnene kan stå fram med hevet hode over alt vi kvinner har forbedret i denne verden. Selv så har jeg faktisk hatt en skikkelig god dag i forhold til tidligere dager her i Istanbul. 

 

Dagene har i det siste gått helt i surr, for det har bare gått i det samme. Sove, spise, sove, blogge, Netflix, spise og sove. Jeg tror jeg snart får liggesår av å bare sitte/ligge på rommet. Heldigvis så følte jeg meg så innmari bra i dag at jeg faktisk kom meg ut av hotellet for første gang utenom når jeg skulle til og fra sykehuset. Jeg er nemlig så utrolig lei maten på room servicen, så jeg tok turen til en dagligvare butikk i nærheten. Det var faktisk 18 grader ute i dag, så jeg følte jeg var i syden når jeg gikk ut. Dum følte jeg meg også der jeg gikk med den store kåpen min og holdt rundt brystene mine, haha! 

 

 

Det var ikke mer enn en svipptur ut før jeg var tilbake til hotellrommet mitt, men det var mer enn nok for at jeg skulle være fornøyd. Nå hadde jeg Oreo og Pepsi Lime, klar for å slå meg ned med en skikkelig jentefilm, nemlig Sex and The City 2. Det finnes nesten ikke en bedre film å slå på på selve kvinnedagen! Det var digg å kunne le uten å få vondt, for nå er så og si all smerte i puppene vekke. Jeg fikk til og med vasket håret mitt i dag, for det var katastrofe i dag. 

 

Så nå er det bare to netter igjen før jeg drar tilbake til Norge. Tenk at det har gått så fort, å tenk at jeg faktisk dro hit alene og alt har gått så fint. Det er et mirakel egentlig spør du meg. Eller jeg skal ikke kalle det et mirakel før i morgen etter jeg har vært på min siste time med legen min for sjekk. Jeg skal nemlig tilbake til sykehuset i morgen tidlig for en sjekk på at alt er bra med puppene mine før jeg drar tilbake til Norge. 

 

PS: På søndag kommer det ut en Q&A av operasjonen og alt rundt den, så spør i vei om alt dere lurer på!

 

xoxo ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg